آغاز اصلاح وبهینه سازی شبکه برق رسانی روستای آخوندقشلاق / سایر روستاهای بناب در نوبت اصلاح شبکه
آغاز اصلاح وبهینه سازی شبکه برق رسانی روستای آخوندقشلاق / سایر روستاهای بناب در نوبت اصلاح شبکه
مدیر توزیع برق شهرستان بناب از آغاز طرح بهینه سازی و اصلاح شبکه برق روستای آخوند قشلاق با اعتبار 16 میلیارد ریال خبر داد.

عزیزاله یزدانی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به طرح بهسازی روستای آخوند قشلاق گفت: در ادامه طرح بهسازی روستاها این بار کار اصلاح شبکه برق روستای آخوند قشلاق در دستور کار اداره برق قرار گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان بناب با بیان اینکه از ۱۵ روز گذشته کار بهسازی شبکه برق روستای آخوند قشلاق در حال انجام می باشد، گفت: در این طرح تمامی تیرهای شکسته تعویض و همچنین تیرهای مانده در معابر جابجا و ضعف ولتاژ برق و سایر مشکلات به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح بهسازی شبکه برق روستای آخوندقشلاق با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد ریال در حال انجام می باشد، گفت: با اجرای این طرح تقریباً بیش از پیش مشکلات شبکه برقی روستا حل خواهد شد.

یزدانی در خصوص وضعیت تاریکی محور ورودی روستای آخوندقشلاق گفت: با وجود اینکه امورات این قسمت، از وظایف اداره برق شهرستان بناب محسوب نمی شود؛ اما ما آمادگی کامل داریم تا با همکاری سایر نهادهای مربوطه جهت روشنایی ورودی روستای آخوند قشلاق همکاری لازم را داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه مذکور تا ۴ ماه آینده به پایان خواهد رسید، گفت: سایر روستاها نیز به نوبت در دستور کار و اصلاح اداره برق بناب قرار گرفته اند و حتما به مشکلات آنان نیز رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی