آغاز برنامه های ورزشی و فرهنگی از ۲۰ خرداد در شهرستان بناب
آغاز برنامه های ورزشی و فرهنگی از ۲۰ خرداد در شهرستان بناب
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب از آغاز اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی ویژه تابستان برای جوانان شهرستان بناب از ۲۰ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مجید یزدانی صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان در تابستان سال ۱۴۰۲در کنار سایر ارگان ها از جمله شبکه بهداشت، آموزش و پرورش و بسیج آماده برگزاری کارگاه های مختلف در تمامی نقاط شهری و روستایی شهر بناب است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب افزود: در تلاش هستیم تا با کمک نهادهای فعال در حوزه جوانان شهرستان اوقات بسیار مناسبی را همراه با آموزش هاس کاربردی برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم تا قشر جوان ما تابستان پر نشاطی را بدون اتلاف وقت سپری کنند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از افراد کم بضاعت و تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد گفت: اعضای این دو نهاد مردمی با داشتن نامه می توانند از تخفیفات ویژه استفاده نمایند و تا حد امکان سعی خواهیم کرد برخی کلاس ها برای آن ها رایگان باشد

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نیروی انتظامی در پوشش امنیت کامل برای کلاس های تابستانی گفت: امسال نیز از پلیس بناب انتظار داریم در ایجاد نظم و امنیت برای پایگاه های ورزشی و فرهنگی به خصوص دبیرستان های دخترانه همکاری لازم را داشته باشند.

یزدانی در پایان با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت تابستان در شهرستان بناب از ۲۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد، گفت: در برنامه ریزی امسال سعی خواهیم کرد که کلاس ها و برنامه های فرهنگی و تفریحی در محلات کم برخوردار و حتی روستاها نیز اجرا شوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی