آمریکا با تنفس مصنوعی قادر به استمرار حیات رژیم صهیونیستی نخواهد بود
آمریکا با تنفس مصنوعی قادر به استمرار حیات رژیم صهیونیستی نخواهد بود
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که نبرد پیشگیرانه مفهوم خود را از دست داده و تعمیق امنیت داخلی اسرائیل ظرفیت خود را از دست داده و آمریکا نمی تواند اسرائیل را نجات دهد و تنفس مصنوعی نمی تواند حیات این رژیم را استمرار ببخشد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اجماع حافظان قرآن کریم استان تهران که عصر امروز در مصلی پایتخت برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: وقایع این روزهای غزه میدان تفسیر آیات آسمانی قرآن است.

 

وی افزود: ما با یکی از مدرن‌ترین، پیشرفته ترین، مجهزترین، باتجربه ترین، پیچیده‌ترین و در عین حال حساس‌ترین قدرت‌های اطلاعاتی امنیتی جهان در طول تاریخ بشر روبرو هستیم. وقتی از دستگاه اطلاعاتی اسرائیل سخن می گوییم یعنی از جامع‌ترین ابزارها و فنون و تکنیک‌های پیشرفته همه تجربیات تاریخ جنگ‌های اطلاعاتی بشر سخن به میان می‌آوریم.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه معمولاً خطوط مقدم نبرد همیشه مجهزترین و آماده‌ترین خطوط دفاعی و نظامی هستند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در کرانه نوار باریک غزه از تمام ابزارهای اطلاعاتی خود بهره برد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرده بود که حتی یک حیوان کوچک هم نمی توانست از زیر دید اطلاعاتی آنها عبور کند. من مشابه این سیستم را در مرزهای فلسطین اشغال با لبنان دیده بودم. دیوارهای بلند چند متری، سیم های خاردار مجهز به حساسه‌های الکترونیکی که هر نقطه از آن که بریده شود در اتاق اطلاعات با یک آژیر اعلان خطر اپراتورها را حساس می کند.

 

سرلشکر سلامی افزود: همچنین در کنار جاده مرزی خاک‌هی الک شده‌ای می‌ریزند که اگر یک جوان از این سیم خاردار عبور کرد رد پای او روی این خاک‌های رملی کاملا مشخص باشد. علاوه بر این با دوربین‌های دید در شب و حرارت یاب و شنودهای اطلاعاتی و یک شبکه منابع انسانی گسترده و عمیق که در درون جامعه لبنان، سوریه و لبنان حضور دارند و با گشت‌های روزانه به شکل پیاده، موتوری، خودرویی، پهپادی و بالگردهای بدون سرنشین و باسرنشین همه چیز مهیا است و این برای ممانعت از عبور یک فرد است.

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم امنیتی است و فرض عبور واحدهای بزرگ از مرزهای تصنعی این رژیم وجود ندارد و شاید این یکی از عوامل غافل گیر کننده این رژیم باشد اما با وجود همه این ابزارها و سامانه ها و دیدبان‌ها حداقل ۱۵۰۰ جوان مبارز فلسطینی بیش از یک سال برای عبور از این سیستم غیر قابل نفوذ بر حسب ملاحظات متعارف تلاش کردند. همه حرکات را می سنجند و برآوردها را به روز می کنند.

 

 

  • منبع خبر : تسنیم