آگاهی روزافزون مردم در برابر توطئه دشمنان
آگاهی روزافزون مردم در برابر توطئه دشمنان
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم ما مردم نجیبی هستند و هر وقت احساس کنند توطئه دشمن بیشتر شده است به وظیفه خود بیشتر عمل می کنند.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار فرماندار و مسئولان اجتماعی و انتظامی شهرستان تبریز افزود: به عقیده بنده برخلاف ادعای دشمنان قسم خورده انقلاب امسال انتخاباتی پر شور خواهیم داشت.

وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه وضعیت پخت و ارائه نان در تبریز بهبود نسبی یافته است گفت: نمی گوییم مشکل نان کامل حل شده است، اما وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است و از این بابت از مسئولان مربوطه تشکر می‌کنیم.

فرماندار تبریز هم با ارائه گزارش از عملکرد فرمانداری و ادارات شهرستان تبریز گفت:همه سعی و تلاش فرمانداری و مسئولان شهرستان، حل مشکلات و باز کردن گره‌های مختلف شهرستان تبریز است.
فاتح با انتقاد از وضعیت کمپرسوسازی تبریز افزود: مطالبه کارگران این شرکت این است که نباید تجهیزات کارخانه خاک بخورد و میلیارد‌ها تومان معطل راکد بودن این واحد صنعتی باشد.
وی با تاکید بر لزوم پیگری مطالبات کارگران این شرکت تبریز خاطرنشان کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه حل شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی