آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی حرکتهای جهادی برگزار شد +تصاویر
آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی حرکتهای جهادی برگزار شد +تصاویر
صبح امروز با حضور فرماندار بناب،مسوولان سپاه استان وشهرستان و سایر مسئولان آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی حرکت های جهادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی حرکت های جهادی در شهرستان بناب،  اظهار داشت: اقدامات و حرکتهای جهادی یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی میباشد و این حرکت ها و اقدامات جهادی به خصوص در ایام کرونا باعث شد تا بتوانیم خدمات بسیار خوبی را به اقشار مختلف مردم بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه دشمنان همیشه سعی دارند تا ما عینک بدبینی و ناتوانی را بر چشمانمان بزنیم، گفت: دشمنان دوست دارند از دستاوردها و و سایر توانمندی های خودمان غافل و همیشه وابسته به بیگانگان باشیم .

سرهنگ یحیی حیدری با بیان این که دولت آیت الله رئیسی دولت جهادی و  انقلابی  است، اظهار داشت: قطعاً این دولت و مردممدیران پشت میز نشین را نمی خواهند چرا که کشور نیازی به این مدل مدیران ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در خصوص برگزاری جشنواره استانی حرکت‌های جهادی اظهار داشت: این جشنواره همزمان با نهم دی ماه و سالروز شهادت سردارسلیمانی و حدود یک ماه پیش با ۵۷۹ اثر کار خود را اتمام و نفرات برتر را معرفی می کند.

سرهنگ حیدری در پایان در خصوص اقدامات انجام شده گروه های جهادی در شهرستان بناب در سال جاری اظهار داشت به همت گروه های جهادی بسیج و سپاه ناحیه بناب اقدامات بسیار گسترده ای از قبیل احداث ۵۰ صندوق قرض الحسنه،  توزیع هزاران ماسک، توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی، توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم، اهدای جهیزیه و احداث خانه محروم و برگزاری کلاس های فرهنگی و علمی از نمونه اقدامات انجام شده توسط گروههای جهادی در سال جاری در شهرستان بناب است.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی