اجرای طرح حجاب و عفاف با جدیت بیشتر دنبال شود / دستگاه ها نیروی انتظامی را در اجرای این طرح حمایت کنند
اجرای طرح حجاب و عفاف با جدیت بیشتر دنبال شود / دستگاه ها نیروی انتظامی را در اجرای این طرح حمایت کنند
امام جمعه موقت بناب گفت: طرح حجاب و عفاف در چارچوب مطالبات عمومی با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و بر اساس وظایف قانونی نیروی انتظامی با جدیت بیشتر اجرا و دنبال شود.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به «وحدت کلمه» در بیانات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر اظهار داشت: دشمن در ادامه جنگ های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سایبری اطلاعاتی و تبلیغاتی به دنبال به راه انداختن جنگ شناختی در جامعه که مهمترین ابزار آن دو قطبی کردن جامعه ایرانی و اختلاف بین مردم ایران از جمله اختلاف جناحی، قومیتی، مذهبی و خانوادگی است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز در جامعه به وحدت نیاز داریم، افزود: متأسفانه در فضای مجازی به هر جا نگاه کنید می بینید همه دارند به همدیگر بد و بیراه می گویند و این خیلی خطرناک است؛ دشمن می خواهد جامعه را دو قطبی کند و ما باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.

خطیب جمعه موقت بناب تصریح کرد: دشمن شناسی پایه و اساس دین اسلام است، هرگز نباید از دشمن غافل شد و دینی که در مقابل دشمن نباشد ارزشی ندارد.

منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجرای طرح حجاب و عفاف از فردا در سراسر کشور با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری. های اجتماعی خاطرنشان کرد: این طرح در چارچوب مطالبات عمومی بخصوص مردم متدین و خانواده های شهدا و بر اساس وظایف قانونی نیروی محترم انتظامی از فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی، با معدود افرادی که به دنبال اعمال ناهنجاری و ضدارزش ها هستند با جدیت بیش تر اجرا و دنبال خواهد شد.

وی از مردم و مسئولین خواست در این امر مهم در راستای مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی نیروی انتظامی را حمایت و با آنها همکاری نمایند.

⚡️حجت الاسلام والمسلمین سیدی در ادامه خطبه ها ضمن عرض تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پرسنل و فرماندهان فداکار ارتش گفت: ارتش همواره در روزهای سخت در کنار ملت بوده و همانند سایر نیروها سپاه و نیروی انتظامی نماد اسلام خواهی، میهن دوستی و مردم سالاری است.

امام جمعه موقت بناب در پایان با اشاره به سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع گفت: در کمتر کشوری به اندازه سرزمین حجاز آثار مربوط به دوران نخستین اسلام وجود داشته است؛ زیرا مکه و مدینه محل تولد اسلام است؛ اما متأسفانه متعصب‌ های وهابی بیشتر این آثار با ارزش را به بهانه واهی از بین بردند و نمونه بارز آن قبرستان بقیع است و این در حالی است که قبرستان بقیع، بخش مهمی از تاریخ اسلامی را در خود جای داده است و کتاب بزرگ و گویایی از تاریخ اسلام و مسلمانان به شمار می‌رود.

  • نویسنده : داود زیبایی