از نحوه نظارت بر بازار شهرستان بناب راضی نیستیم/تشکیل هزار و ۸۳۹ پرونده تخلفاتی صنفی طی سال جاری در بناب
از نحوه نظارت بر بازار شهرستان بناب راضی نیستیم/تشکیل هزار و ۸۳۹ پرونده تخلفاتی صنفی طی سال جاری در بناب
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب گفت: با وجود تشکیل 1839 پرونده تخلفاتی در بناب همچنان از نحوه نظارت از بازار شهرستان بناب راضی نیستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا رستمی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به تشکیل هزار و ۸۳۹  مورد پرونده طی سال جاری اظهار داشت: از این تعداد پرونده تخلفاتی اصناف در سطح شهرستان بناب هزار و ۷۱۰ مورد آنها مورد بررسی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی افزود : طی سال جاری بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال برای پرونده‌های ذکر شده جریمه صادر شده که در تشکیل پرونده شهرستان بناب در سطح استان رتبه اول را کسب کرده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه از نحوه نظارت بر سطح بازار شهرستان بناب راضی نیست، اظهار داشت: با وجود این حجم از تعداد پرونده اما قطعاً تخلفات زیادی در سطح بازار انجام می شود و ما به دنبال آن هستیم که مردم به خصوص شهروندان بنابی با امنیت کامل بتوانند اجناس خود را با قیمت واقعی خریداری کنند.

رضا رستمی عدم درج قیمت بر روی کالاها را یکی از بزرگترین مشکلات بازار شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: متاسفانه یک جنس از یک واحد تولیدی و یا کشتارگاه در مغازه‌های بناب با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد که قطعاً این جای تاسف دارد و نظارت هرچه بیشتر را طلب می کند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب در پایان بازرسی هر چه بیشتر به خصوص در ساعات عصر و شب را خواستار شد و گفت: تعزیرات حکومتی  شهرستان بناب  در تمام ایام هفته صبح تا شب آماده است تا با همکاری سایر ارگانهای نظارتی در سطح شهرستان بناب بازرسی داشته باشد و قطعاً با هرگونه تخلف و یا گرانفروشی برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت.

انتهای پیام/ داود زیبائی