از ورزش بناب با قدرت حمایت خواهیم کرد/ احداث چندین زمین ورزشی مختلف در پارک فدک بناب
از ورزش بناب با قدرت حمایت خواهیم کرد/ احداث چندین زمین ورزشی مختلف در پارک فدک بناب
شهردار بناب ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از ورزش شهرستان بناب از احداث چندین زمین ورزشی در اطراف پارک فدک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات دوچرخه سواری در شهرستان بناب از حمایت همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر بناب از ورزش همگانی و برگزاری همایش های ورزشی بخصوص همایش دوچرخه سواری خبر داد و گفت: قطعاً یکی از مهمترین اهداف شورا و شهرداری گسترش فرهنگ ورزش در بین نوجوانان و جوانان و سایر اقشار مختلف در شهرستان بناب میباشد.

شهردار بناب از تلاش شهرداری بناب برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و اماکن برای برگزاری ورزش همگانی و قهرمانی خبر داد و گفت: قطعاً برای استفاده هرچه بهتر از فضاهایی مانند پارک فدک تلاش خود را خواهیم کرد تا حتی الامکان بتوانیم شرایط را برای ورزشکاران فراهم کنیم.

شهردار بناب در پاسخ به مطالبه رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص احداث ایستگاه دوچرخه در پارک فدک گفت: به دنبال این هستیم تا ایستگاهی به صورت کانکس و با داشتن ۱۵ دوچرخه در پارک فدک احداث کنیم تا علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند از دوچرخه های شهرداری بناب در این پارک استفاده کنند.

فرید پناهی از احداث زمین گلف، تنیس و اسب سواری در محوطه اطراف پارک فدک خبر داد و گفت: قطعاً با توجه به نیاز ورزشی شهرستان به دنبال این هستیم تا این اراضی ورزشی را به هر چه سریعتر تا پایان شهریور ماه آماده سازی کنیم.

شهردار بناب در پایان از از عزم جدی شورا و شهرداری برای حمایت از ورزش قهرمانی در شهرستان خبر داد و گفت: در جلسه ای که با شورا خواهیم داشت در این خصوص برنامه ریزی بیشتری خواهیم داشت تا  تیم های مختلف ورزشی با نام شورا و شهرداری بناب تشکیل و به فعالیت خود در حوزه قهرمان ادامه بدهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی