از پیدا نشدن جای پارک تا توقف دوبل و سوبل توسط برخی رانندگان..
از پیدا نشدن جای پارک تا توقف دوبل و سوبل توسط برخی رانندگان..
توقف های دوبل و گاها سوبل در کنار نبود پارکینگ در خیابان مطهری بناب باعث شده در طول روز شاهد گره ترافیکی سنگینی در این خیابان مهم بناب باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، یکی از معضلات که این روزها در شهر بناب دیده می شود توقف دوبل و سوبل در برخی از خیابان ها به خصوص خیابان مطهری و ایجاد ترافیک سنگین به دلیل همین توقف ها می باشد که موجب گلایه سایر رانندگان شده است.

متاسفانه طی سالیان اخیر در شهر بناب به مسیر گشایی و ایجاد خیابان های جدید توجه چندانی نشده است و برخی از خیابان ها مانند خیابان دانشجو که پل ارتباطی میان خیابان مطهری و هسته مرکزی شهر می باشد جوابگویی این حجم از تردد نبوده و قطعا نخواهد بود.

جدای از نبودن مسیر های جدید در شهر بناب پارک دوبل و گاها سوبل توسط برخی از رانندگان در خیابان مطهری به خصوص حدفاصل میدان امام حسین ع (مرکز شهر) تا ابتدای خیابان آب باعث می‌شود تا شاهد ترافیک و متاسفانه گاها برخورد و تصادف در این مسیر باشیم.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشیم که نبود پارکینگ از حد فاصله مرکز شهر بناب تا انتهای خیابان مطهری یکی از دلایلی می باشد که وجود نبود پارک برای خودرو ها را افزایش میدهد و قطعا اگر در این مسیر پارکینگی وجود داشت می توانست نقش بیشتری در کاهش ترافیک و توقف های غیر معمولی در این مسیر داشته باشد.

در پایان انتظار می رود مسئولان شهرستان با وجود همه مشکلات موجود برای حل مشکل ترافیکی شهر بناب و همچنین مدیریت هرچه بیشتر جهت جلوگیری از توقف های دوبل و سوبل اقدامات بیشتری را انجام بدهند تا سایر شهروندان بتوانند از حقوق شهروندی خود بهره ببرند.

انتهای پیام/ داود زیبائی