استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کمک خیرین در روستاها
استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کمک خیرین در روستاها
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: دهیاران می توانند از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین کمک خیرین برای حل مشکلات روستا ها بهره مند شوند و دولت نیز می بایست منابع مالی برای روستاها را افزایش بدهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد اسکندری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بناب با اشاره به جایگاه مهم و ارزنده دهیاران در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: دهیاران باید شاکر خداوند باشد که چنین جایگاهی را برای خدمت رسانی به مردم به دست آورده اند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی جایگاه دهیار و شوراهای روستاها را در این دولت مهم و درخشان عنوان کرد و گفت: به نظر بنده دهیاران و شوراهای روستاها به نسبت درآمدشان با فعالیت و خدماتی که به مردم روستاها و مناطق کم برخوردار انجام می دهند و قابل تقدیر و تشکر می باشند.

محمد اسکندری با اشاره به ظرفیت های بسیار بالا در روستاهای شهرستان بناب گفت: شهرستان بناب دارای ۲۸ روستا می باشد که اکثر آنها دارای منابع و ظرفیت های بسیار بالایی می باشند که می بایست از همین طریق برای رشد و توسعه آنها استفاده کرد.

وی افزود: منابع دولتی برای روستاهای شهرستان های مختلف ثابت و غیر قابل تغییر می باشد اما دهیاریها و شوراها می‌بایست از ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی بیشتر بهره ببرند.

اسکندری خاطرنشان کرد: بنده از شناختی که از شهرستان بناب و روستاهای آن دارم بر این باورم که دهیاران می توانند از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین کمک خیرین برای حل مشکلات روستا ها بهره مند شوند و دولت نیز می بایست منابع مالی برای روستاها را افزایش بدهد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات و مطالبات دهیاران روستاهای شهرستان اظهار داشت: قطعاً به دنبال بررسی و پیگیری مشکلات روستاهای شهرستان بناب در استانداری آذربایجان‌شرقی خواهیم بود تا بیش از هر زمان شاهد رشد و پیشرفت روستاهای شهرستان بناب باشیم.

انتهای پیام /

  • نویسنده : داود زیبائی