استقلال و تراکتور از تعطیلی لیگ لطمه می خورند
استقلال و تراکتور از تعطیلی لیگ لطمه می خورند
پیشکسوت فوتبال گفت: تیم‌های پرطرفدار استقلال و تراکتور بیشترین لطمه را از تعطیلی لیگ می‌خورند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت فوتبال درباره این که تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر فوتبال را چطور ارزیابی می کنید گفت: تعطیلی لیگ برتر به ضرر تیم‌ها است زیرا آن‌ها دچار افت بدنی می‌شوند. همچنین تیم‌ها باید بازیکنان خود را با برگزاری بازی‌های دوستانه در شرایط آرمانی نگه دارند تا به مشکل برنخورند.

وی افزود: به هر حال استقلال و تراکتور به عنوان پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال  بیشترین لطمه را از تعطیلی لیگ می‌خورند. هواداران توقع قهرمانی از استقلال دارند و از آن طرف، تیم تراکتور هم هزینه‌های هنگفتی کرده است تا نتیجه بگیرد.

ارزیابی مسابقات لیگ

فلاحت زاده درباره این که مسابقات لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بازی‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت پایینی برخوردار است. بازیکنانی که در لیست قلعه نویی نیستند شرایط روحی و روانیشان به هم ریخته است. علاوه بر این، شرایط زمین مسابقات هم خوب نیست و همین موضوع باعث شده که در کیفیت بازی‌ها تاثیرگذار باشد و مسابقات لیگ افت زیادی دارد.

اعتصاب بازیکنان استقلال به خاطر پرداخت نشدن مطالبات مالیشان

پیشکسوت فوتبال درباره اعتصاب بازیکنان استقلال به خاطر پرداخت نشدن مطالبات مالیشان خاطرنشان کرد: از اول مشخص بود که عدم هماهنگی و ارتباط بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه مشکلاتی را برای تیم استقلال به وجود می‌آورد. کیومرث هاشمی وزیر ورزش فوتبالی‌تر از سجادی است و امیدوارم به مسائل باشگاه استقلال ورود کند تا مشکلات حل شود.

عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا

 فرشاد فلاحت زاده درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا افزود: پرسپولیس تیم قوی است، اما تیم‌های آسیایی به خصوص عربستانی‌ها هزینه هنگفتی کردند و قوی‌تر از سرخ‌پوشان هستند، فشار بازی باعث شده است که ترابی و امیری آسیب ببینند.

فلاحت زاده درباره این که به نظرش نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از گروهشان صعود می‌کنند، گفت: فرقی بین بازیکنان ما و رونالدو ومانه باید وجود داشته باشد. سطح بازیکنان ما همین قدر است و شرایط تیم‌های ما در آسیا سخت است و به اما و اگر و شانس بستگی دارد. بعد از این که تیم‌های استقلال و پاس توانستند قهرمان این رقابت‌ها شوند دیگر نمایندگان کشورمان در بین مدعیان قهرمانی قرار نگرفتند.

مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال

وی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال تاکیدکرد: من خیلی دوست دارم که استقلال قهرمان شود، اما روی کاغذ نمی‌شود پیش بینی کرد. تیم‌های استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان