اصرار سرمربی تراکتور بر‌ خرید بازیکن خاص
اصرار سرمربی تراکتور بر‌ خرید بازیکن خاص
سرمربی تراکتور خواهان جذب بازیکن در پست خاصی شده و اصرار دارد که خارجی جدید این تیم در این پست استخدام شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از  خبرگزاری «آناج»، تراکتور که با ایستادن در مکان چهارم جدول لیگ برتر فوتبال یکی از مدعیان فصل جاری این مسابقات به شمار می‌آید، در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات برخلاف پنجره تابستانی تیمی بی‌سروصدا و‌ کم‌کار بوده است.

تیم پرطرفدار فوتبال آذربایجان در نیم‌فصل تنها با یک ورودی در برابر چهار خروجی عملکرد جالبی نداشته و نتوانسته است نقاط ضعف خود را برطرف نماید که با این شرایط، کمبود بازیکن در برخی پست‌ها در ادامه فصل برای این تیم دردسرساز خواهد بود.

شنیده می‌شود «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی تراکتور اصرار به جذب بازیکن در پست خاصی دارد و با توجه به خروج نام محمد قنبری از لیست این تیم، او درخواست خرید یک وینگر چپ‌پا کرده تا جایگزین این بازیکن بدشانس خود کند.

درحال حاضر، در لیست تراکتور دو جای خالی وجود دارد که شامل یک سهمیه داخلی و خارجی است و با توجه به مصائب خرید بازیکن در بازار داخلی که این تیم در چند مورد به بن‌بست رسید، خمز خواهان جذب بازیکن مدنظر خود در بازار خارجی شده است.

در همین راستا، گزینه مدنظر تراکتوری‌ها طبق اظهارات مدیرعامل این باشگاه یک بازیکن برزیلی شاغل در لیگ تایلند است که‌ تاکنون مذاکرات با این بازیکن و باشگاه تحت قراردادش به نتیجه نرسیده و باید دید که چه زمانی از خرید خارجی تی‌تی‌ها رونمایی خواهد شد؟

چیزی که بدیهی به نظر می‌آید، فرصت محدود تراکتور برای جذب بازیکن است و تنها ۸ روز دیگر تا اولین بازی این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس زمان باقی مانده، دیداری که بسیار حساس و ۶ امتیازی است.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج