اعلام آمادگی کامل اداره امور مالیاتی بناب جهت آموزش قوانین مالیاتی به اصناف و کسبه شهرستان
اعلام آمادگی کامل اداره امور مالیاتی بناب جهت آموزش قوانین مالیاتی به اصناف و کسبه شهرستان
رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بناب از آمادگی کامل این نهاد برای آموزش و اطلاع‌رسانی کامل تمامی قوانین مالیاتی به اصناف و کسبه شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، قادر مختاری در جمع رؤسای اتحادیه های شهرستان بناب بر ضرورت آشنایی اصناف و کسبه با قوانین مالیاتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از اصناف و کسبه همچنان قوانین مالیاتی را به خوبی درک و رعایت نمی کنند و همین موضوع باعث بروز برخی از مشکلات به خصوص جرایم مالیاتی برای آنان می شود.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بناب بر ضرورت گسترش فرهنگ مالیات در سطح کشور اشاره کرد و گفت: قطعاً توجه به قوانین امور مالیاتی و رعایت آن موجب رونق و آبادانی کشور می شود.

مختاری با تاکید بر اینکه اداره امور مالیاتی شهرستان آماده آموزش و اطلاع‌رسانی به صورت رایگان به تمامی اصناف و کسبه می باشد، گفت:ما آماده هستیم تا تمامی قوانین و راهکارهای مالیاتی را به صورت صحیح به اصناف و کسبه آموزش بدهیم تا دچار مشکلات و جرایم مالیاتی نشوند.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بناب در پایان گفت: متأسفانه در کشور ما اصناف و اقشار مختلف به دنبال فرار مالیاتی هستند و این در حالی است که مردمان سایر کشورها خصوصا کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه توجه بسیار زیادی به رعایت  امور و قوانین مالیاتی دارند.

انتهای پیام/ ندا خانی