افرادی که با قرآن و احکام دین مشکل دارند نباید در رسانه ملی مطرح شوند
افرادی که با قرآن و احکام دین مشکل دارند نباید در رسانه ملی مطرح شوند
امام جمعه بناب گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید حجاب و احکام اسلام را در ادارات و سازمان های منسوب به خود پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته شهرستان بناب با اشاره به آیات ۱۷۳ سوره آل عمران از شیطنت اشرار واهمه نکنید و در حوادث پیش آمده به خدا تکیه کنید، اظهار داشت: اتفاقات اخیر در کشور گرچه تلخ و ناگوار بود اما یک محک تمام عیار بین حق و باطل و به صلاح انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی افزود: در حوادث انسان های مومن آبدیده شده و به درستی راه خود بیشتر آگاه می شوند و از همه مهمتر جریان ها شناخته شده و نفاق ها رو می شوند.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه اغتشاشات اخیر مانور عظیم اربعین حسینی را تحت الشعاع قرار داد، تصریح کرد: فردی که به ظاهر حافظ نهج البلاغه بوده و با کلام امیرالمومنین (ع) دشمن را ذوق زده می کند و کشور را به تشنج کشانده و به مقدسات دین هتک حرمت می کند، اموال مردم، قرآن و مسجد را به آتش می کشد، انسان های وارسته ای به شهادت می رسند، اگر مدعی ایمان و مسلمان هستید چه جوابی به خلق و خالق دارید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ضمن گلایه و انتقاد از صدا و سیما گفت: افرادی که با آیات صریح قرآن مشکل دارند و با احکام حجاب و امربه معروف و ضروریات دین چونه میزنند نباید در رسانه ملی مطرح شوند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه طبق قانون اساسی دولت مجری احکام اسلام است، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی حد و حدود حجاب و سایر احکام اسلام را دولت ها موظف هستند در ادارات و سازمان های منسوب به جمهوری اسلامی پیاده نمایند؛ در اینصورت مردم نیز خواه ناخواه به وظیفه خود آگاه و مسلما عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: عمده مشکل نظام جمهوری اسلامی از آنجا نشات میگیرد که خود کارگزار این نظام اسلامی التزام عملی به دین و تقوا نداشته و حتی یکبار هم در نماز جمعه حضور نیافته و یا اصلا نماز نمی خواند؛ پس جائیکه کارگزار نظام اسلامی در انجام ضروریات دین مشکل دارد و از حجاب، نماز و رعایت حلال و حرام گریزان است، از سایر مردم چه انتظاری هست؟

امام جمعه بناب با اشاره به فرارسیدن ۱۵ مهر هفته نیکوکاری از متمکن ها خواست در تهیه لوازم مدرسه و نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی را مساعدت و یاری نمایند.

انتهای پیام/