افزایش اراضی مسکونی بناب در طرح جدید جامع بناب/ شهرک ولیعصر عج بناب آباد خواهد شد
افزایش اراضی مسکونی بناب در طرح جدید جامع بناب/ شهرک ولیعصر عج بناب آباد خواهد شد
رئیس اداره راه و شهرسازی بناب از اتمام طرح جامع بناب و آماده شدن آن برای ابلاغ از طرف استانداری خبر داد و گفت: در این طرح خوشبختانه اراضی مسکونی شهر بناب افزایش پیدا خواهد کرد.

مهدی نژاد خلیلی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص خبر انتشار یافته مبنی بر وضعیت طرح جامع شهری بناب و کمبود اراضی مسکن در این شهرستان گفت: خوشبختانه طرح جامع شهری بناب ابداع شده است و تنها کارهای استانی آن باقی مانده است تا به شهرستان بناب ابلاغ کامل شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب در خبری مسرت بخش به شهروندان از افزایش اراضی مسکونی در طرح جامع شهر بناب خبر داد و گفت: در این طرح اراضی مانند زمینهای شهرداری، نیروی انتظامی، دادگستری و چند قطعه دیگر به اراضی مسکونی شهر بناب اضافه خواهند شد.

نژاد خلیلی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان با همکاری اداره راه و شهرسازی برای حل مشکلات شهرک ولیعصر عج  اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند گفت: تنها در سال ۱۴۰۲ با پیگیری های نماینده مردم بناب چیزی حدود ۳۵۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌ها از قبیل آماده سازی سایت ۳ و۴ تکمیل فاضلاب، احداث مسجد، ساماندهی ورودی بلوار شهرک و غیره پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون شهرداری موظف است که این شهرک را تحویل بگیرد اما آنها شرایطی از قبل آماده شدن زیر ساختار دارند که راه و شهرسازی تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا زیر ساز های مورد نیاز را آماده و این شهرک را به طور کامل به شهرداری واگذار کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بناب در پایان  از واگذاری ۳۷ واحد مسکونی در شهرک ولیعصر عج به افراد تحت پوشش  کمیته امدادامام خمینی ره  خبر داد و گفت: قطعاً تا پایان سال و با پیگیری های نماینده بناب ۲۸۰ واحد دیگر (واحدهای ۴۴۲۷) اتمام و به مردم عادی واگذار خواهد شد.

  • نویسنده : داود زیبائی
  • منبع خبر : مصاحبه اختصاصی