افزایش تصادفات برون شهری  بناب/ تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کرده
افزایش تصادفات برون شهری  بناب/ تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کرده
رئیس پلیس‌های شهرستان بناب با اشاره به افزایش تصادفات برون شهری در بناب گفت: با وجود افزایش تصادفات اما تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ صادق معصومی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب با اشاره به افزایش تصادفات برون شهری در شهرستان بناب گفت: با وجود افزایش تصادفات برون شهری اما تعداد فوتی در این تصادفات کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته در چهار ماهه نخست ۶ مورد فوتی ناشی از تصادفات برون شهری داشتیم که امسال این عدد به ۴ رسیده است یعنی شاهد کاهش فوتی‌های تصادفات برون شهری هستیم.

رئیس پلیس راه شهرستان بناب با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال گذشته در تصادفات ۹۸ نفر مجروح شدید داشتیم گفت: امسال تعداد مجروحین به ۱۰۵ مورد رسیده است که ۷ مورد بیشتر شده است.

سرهنگ صادق معصومی در ادامه با اشاره به اینکه جاده کشتارگاه بناب می‌بایست مورد تغییرات قرار بگیرد، گفت: برخی از نقاط این جاده می بایست علائم هشدار دهنده داشته باشد که امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر نواقص را برطرف کنند.

رئیس پلیس‌ راه شهرستان بناب در پایان رفع نواقص در دور برگردون‌های محورهای مواصلاتی بناب را خواستار شد و گفت: برخی از دور برگردان‌ها می‌بایست  آشکارسازی و همچنین آسفالت ریزی شوند.

 

  • نویسنده : داود زیبائی