افزایش جمعیت شاغلین شهرستان بناب/ کاهش نرخ بیکاری بناب به ۷/۶ درصد
افزایش جمعیت شاغلین شهرستان بناب/ کاهش نرخ بیکاری بناب به ۷/۶ درصد
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان بناب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب از افزایش جمعیت شاغلین و کاهش افراد بیکار در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صمد اخلاصی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب از افزایش جمعیت شاغلین در شهرستان بناب از سال ۹۵ تا سال ۹۸ خبر داد و گفت: جمعیت شاغل شهرستان از ۴۵ هزار نفر به بیش از ۵۲ هزار نفر افزایش پیدا کرده که طی سه سال گذشته شاهد افزایش جمعیت شاغل شهرستان بناب هستیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان بناب با اشاره به کاهش نرخ بیکاری طی سال ۹۵ تا سال ۹۸ در این شهرستان گفت: نرخ بیکاری در شهرستان بناب در سال ۹۵ حدود ۱۲ درصد بود که الان نرخ بیکاری به ۷/۶ درصد رسیده است. و در مجموع نرخ بیکاری استان آذربایجان شرقی در سال ۹۸ به ۱۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به کاهش پرداخت بیمه بیکاری در این شهرستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر تامین اجتماعی حدود ۲۲۸ نفر بیمه بیکاری پرداخت می کند که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع تر شغل مورد نظر این افراد را پیدا کنیپم.

رئیس اداره کار و تعاون در پایان با بیان اینکه در صورت عدم دریافت تسهیلات اشتغال از طرف شهرستان بناب این اعتبارات به سایر شهر ها پرداخت خواهد شد گفت: از ادارات بناب درخواست داریم اطلاعات خود را در سامانه کارا ثبت و تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مشاغل به کار ببندند.

انتهای پیام / داود زیبائی