الزام داشتن کارت واکسیناسیون برای ادامه فعالیت اصناف در بناب/ عدم توجه بانک های بناب به پروتکل های بهداشتی
الزام داشتن کارت واکسیناسیون برای ادامه فعالیت اصناف در بناب/ عدم توجه بانک های بناب به پروتکل های بهداشتی
رئیس اتاق اصناف بناب گفت: اصناف و کسبه شهرستان بناب برای ادامه فعالیت می بایست کارت واکسیناسیون هوشمند خود را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمدصادق بوغداچی در جلسه ستاد کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه اصناف مکلف به تزریق واکسن کرونا هستند، گفت: طی چندین بار از طریق رسانه‌ها و نصب بنر دستورالعمل ها به اصناف و کسبه شهرستان بناب ابلاغ شده است.

وی افزود: در این دستورالعمل ها بیان شده که صاحب صنفی که تزریق واکسن کرونا را انجام ندهد تا ۱۵ روز کارتخوان مالی صاحب صنف متخلف قطع شده و در صورت تکرار واحد آن صنفی پلنپ خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب ضمن گلایه از وضعیت مشاوران املاک و اتومبیل در سطح شهرستان بناب گفت: متاسفانه فعالین در این صنف دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی اجرا نمی کنند و قطعاً برای آنها تذکرات بیشتری ارسال خواهد شد.

محمدصادق بوغداچی وضعیت کرونایی در بانکها را غیرقابل توصیف عنوان کرد و گفت: متاسفانه در برخی از بانکها کارمندان کارمندان خود ماسک و سایر دستورالعمل‌های بهداشت را رعایت نمی‌کنند و این بانک ها می بایست بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

وی در پایان با تاکید بر این‌که اتاق اصناف شهرستان بناب جهت اجرای دستورالعمل های بهداشتی و قوانین کرونایی اجدی خواهد بود، گفت: از تمام اصناف و کسبه درخواست داریم ضمن تزریق واکسن کرونا، کارت واکسن چاپ شده را در معرض دید عموم قرار بدهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی