الوعده وفا: ورودی روستای زاوشت آسفالتیزی شد 
الوعده وفا: ورودی روستای زاوشت آسفالتیزی شد 
هانطور که یک ماه گذشته صدای بناب با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب مصاحبه و خبری مبنی بر اینکه این مسیر تا پایان اردیبهشت ماه آسفالتیزی می‌شود، سرانجام این وعده محقق شد. 

علی سلیمانی فرد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب در گفتگو با صدای بناب، در تشریح خبر گفت: این پروژه قرار بود بهمن ماه سال گذشته به پایان برسد اما به دلیل سردی هوا نتوانستیم آسفالتیزی را انجام بدهیم.

 

رئیس اداره راهداری بناب با بیان اینکه کار آسفالت ریزی این مسیر شروع شده است گفت: با اجرای پروژه بهسازی و جدول گذاری و آسفالت ریزی مشکلات ترافیکی و اجتماعی اهالی روستای زواست و روستاهای بالا دست مرتفع گردیده است.

 

وی در خصوص مشخصات این پروژه گفت:اجرای خاک ریزی ۷۵۰۰ متر مکعب، اجرای زیر اساس ۲۶۰۰ متر مکعب ، اجرای لایه اساس ۲۶۰۰ متر مکعب، اجرای جدول گذاری ۱۶۰۰ متر طول، اجرای آسفالت ریزی ۱۳۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۲/۵ میلیارد تومان انجام شد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان بناب در پایان از زحمات تمامی مسئولان شهرستان به خصوص نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی فرمانداری و بخشداری بابت همکاری و کمک به جذب اعتبارات برای این پروژه تقدیر و تشکر کرد

  • نویسنده : داود زیبائی