امام جمعه تبریز: توزیع عادلانه خدمات شهری‌ تبریز ارتقا یابد
امام جمعه تبریز: توزیع عادلانه خدمات شهری‌ تبریز ارتقا یابد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تکریم ارباب‌ رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز با وی، با قدردانی از مجموعه خدمتگزار شهرداری، افزود: مردم ما همانطور که از کاستی‌ها گله دارند از اقدامات و کارهای خوب مسوولان نیز قدردانی می‌کنند و این رفتار نشان می دهد نگاه مردم به امور شهری از روی عدالت است.

وی سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، عدم مناسب‌ سازی محیط شهری برای توانخواهان و کمبود سرویس بهداشتی عمومی را از ضعف ها و کمبودهای شهر تبریز اعلام و اظهار کرد: برای رفع این نواقص و ضعف ها باید برنامه ریزی شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اطلاع‌ رسانی در خصوص عملکرد و فعالیت های مسوولان به مردم باید در اولویت باشد، از شهردار و مدیران شهرداری خواست، اقدامات مهم و امیدآفرین خود را به اطلاع مردم برسانند زیرا مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می شوند.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اقدام شهرداری تبریز در نصب روزشمار و تکمیل پل‌های نیمه تمام شهری در افکار عمومی، اظهار کرد: مردم ناظر و شاهد افتتاح چند پل، آغاز ساخت پل های جدید، اجرای سنگ فرش ها، حذف نمک پاشی و اجرای محلول پاشی و مسیرگشایی خیابان ها هستند و این اقدامات را به عنوان کارهای مثبت قبول می کنند.

امام جمعه تبریز گفت: در موضوع ترافیک و کمبود پارکینگ، جانمایی نامناسب برخی مشاغل و سد معبر مشکلاتی در شهر وجود دارد که علاوه بر شهرداری باید چند اداره و سازمان نیز برای حل این مشکلات وارد عمل شوند.

حجت الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه شاخص‌های پیشرفت شهری در سند چشم انداز ۲۰ ساله، سندهای ملی و منطقه ای بررسی و میزان موفقیت شهرداری ارزیابی می شود، ادامه داد: سنجش نیازها و ارزیابی عملکرد مدیران می‌تواند باعث پیشرفت کارها می شود.

وی همچنین از برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان، همایش پیرغلامان حسینی، همایش زنده‌نامان و همایش خانوادگی غدیرخم از سوی شهرداری تبریز قدردانی کرد.

تاکید امام جمعه تبریز بر توزیع عادلانه خدمات شهری‌

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا