امروز جهانیان به عزت و اقتدار ایران احترام می گذارند/ همه در مقابل پیشرفت انقلاب وظیفه داریم
امروز جهانیان به عزت و اقتدار ایران احترام می گذارند/ همه در مقابل پیشرفت انقلاب وظیفه داریم
فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر این که به برکت انقلاب امروز تمام جهانیان به عزت و اقتدار ایران احترام می‌گذارند گفت: همه در مقابل ادامه این راه مسئول هستیم و در راستای پیشرفت کشورمان باید تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ حیدری عصر امروز در جشن میلاد کوثر که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مصلی اعظم بناب برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی استقلال، عزت و اقتدار را به مردم شریف ایران هدیه داد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه امروز کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی جایگاه بسیار مستحکم در سطح جهان دارد گفت: خبرنگاران کشورهای غربی امروز به صراحت اعلام می‌کنند که ایران در ۴۲ سال اخیر در تمام حوزه‌ها پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته است که آنها همه به برکت انقلاب و رهبری ولایت فقیه اتفاق افتاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر با انواع دشمنی‌های کشورهای زورگو و قدرتمند مواجه شد اما با رهبری امام خمینی ره و بعدا از ایشان امام خامنه ای جهانیان روز به روز به ماهیت انقلاب اسلامی پی برده و به آن احترام ویژه ای می گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و مسئولان اظهار داشت: امروز همه در مقابل پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی می بایست مضاعف تلاش کنیم تا از استقلال و اقتدار خود حفاظت کنیم.

انتهای پیام/امید مردم خواه