امروز عصر مقاومت است/ داعش واقعی آمریکا و اسرائیل هستند
امروز عصر مقاومت است/ داعش واقعی آمریکا و اسرائیل هستند
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با هشدار به اشغالگران درباره هرگونه حماقتی که مرتکب شوند تاکید کرد داعش واقعی آمریکا و اسرائیل هستند و ما امروز در عصر مقاومت قرار داریم و به وظیفه خود در دفاع از فلسطین و مقابله با دشمن صهیونیستی پایبندیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در واکنش به تهدیدات و تجاوزات رژیم اشغالگر در منطقه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، با لحنی تند به این رژیم هشدار داده و تاکید کرد هر خطایی که صهیونیست‌ها مرتکب شوند با پاسخی سخت و قاطع از جانب مقاومت همراه خواهد بود.

اشغالگران به دنبال فرار از مسئولیت جنایت شنیع خود در بیمارستان المعمدانی هستند

هاشم صفی‌الدین در سخنرانی خود در تجمعی که برای همبستگی با مردم غزه و محکوم کردن جنایات وحشیانه اشغالگران، در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شده بود با محکوم کردن جنایت ضد بشری و فجیع رژیم غاصب در بمباران بیمارستان المعمدانی نوار غزه و کشتار کودکان و بیماران و زنان و … که در این بیمارستان پناه گرفته بودند تاکید کرد، وقاحت و گستاخی صهیونیست‌ها در تلاش برای فرار آشکار از مسئولیت این کشتار شنیع و اتهام‌زنی به گروه‌های مقاومت فلسطین کاملا فاش شده و این فریبکاری و تلاش برای فرار از مسئولیت جنایت بزرگ در بیمارستان المعمدانی حتی از اصل جنایتی که اشغالگران مرتکب شدند نیز بدتر است.

وی افزود، بدتر از همه این‌ها اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکاست که با بی‌شرمی ادعا می‌کرد تحقیقات پایان یافته و اسرائیل مسئول این جنایت نیست! اقدام وحشیانه رژیم غاصب در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در حالی انجام گرفت که مدیریت بیمارستان و مسئولان آن همه تلاش خود را برای تامین امنیت این بیمارستان به کار گرفته بودند؛ بر این اساس که طبق همه قوانین هدف قرار گرفتن بیمارستان‌ها ممنوع است.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، ما خشم شدید خود را به خاطر جنایت‌های پی در پی صهیونیست‌ها از جمله بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه ابراز می‌کنیم. حمله وحشیانه به بیمارستان و هدف قرار دادن بیماران، زخمی‌ها، پزشکان، پرستاران و تعداد زیادی از آوارگان، با یک برنامه‌ریزی قبلی انجام شد. رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی مبتنی بر جنایت و کشتار افراد بی‌گناه بوده و ایالات متحده حامی اصلی این رژیم و جنایت‌های آن است.

صهیونیسم بر پایه دروغ و فریبکاری ایجاد شده است

سید هاشم صفی‌الدین گفت، منشأ تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی دروغ است و این دروغ همچنان دروغ‌های جدیدی را تولید می‌کند. اسرائیل بر پایه فریبکاری و دروغ بنا شده و محصول ماموریت کثیفی است که غرب به آن سپرده است. از نظر غرب و آمریکا، فلسطینی‌ها و اعراب انسان نیستند و کشتن آنها مجاز است. می‌بینیم که دشمن صهیونیستی به بمباران مردم بی‌گناه و کشتار کودکان ادامه می‌دهد و غرب و آمریکا به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

داعش واقعی آمریکا و اسرائیل هستند

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه داعش واقعی آمریکا و اسرائیل هستند تاکید کرد، قطعا در روزهای آینده با موج جدید فریبکاری‌ها و دروغ پردازی‌های محور شیطانی آمریکایی-صهیونیستی-غربی علیه مقاومت فلسطین روبرو خواهیم بود. عصر امروز مانند دوره‌های گذشته نیست و ما اکنون در عصر مقاومت و ملت‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین و نیروهای مقاومت در منطقه قرار داریم.

وی با اشاره به فداکاری‌های ملت فلسطین در دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات دینی خطاب به مردم غزه گفت، بدانید که شما بزرگترین الگو برای دفاع از مقدسات امت اسلامی هستید. ما امروز در عصر مقاومت قرار داریم، گردان‌های القسام، سرایا القدس و همه گروه‌های مقاومت در سوریه، لبنان، یمن و عراق تا جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سید هاشم صفی‌الدین با هشدار درباره توطئه شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا برای آوارگی اجباری اهالی غزه و اسکان آنها در خارج از فلسطین اعلام کرد که دشمن اشغالگر به جنایت‌های خود در هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و تیم‌های پزشکی و دفاع شهری و کودکان ادامه خواهد داد و بنابراین همه باید در مقابل پروژه شوم اخراج ساکنان غزه بایستند و ما از همین جا اعلام می‌کنیم کنار غزه می‌مانیم.

تهدیدات آمریکا برای مقاومت بی‌معناست

شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز در تجمع گسترده‌ای که لبنانی‌ها در شهر النبطیه به منظور اعلام همبستگی با مردم غزه ترتیب داده بودند بر حمایت دائمی از ملت و آرمان و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

شیخ دعموش گفت، ما وظیفه خود در قبال اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد را به درستی انجام می‌دهیم و صراحتا تاکید کرده‌ایم در این جنگ هرگز بی‌طرف نیستیم و درحال بررسی اقدامات لازم هستیم و از انجام هیچ کاری در راستای منافع مردم فلسطین و آزادسازی این سرزمین از شر اشغالگران دریغ نخواهیم کرد.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، نه تهدیدهای آمریکا ما را می‌ترساند و نه ناوهای جنگی و هواپیمابر این کشور. ما با همه قدرت به وظیفه شرعی و اخلاقی و انسانی خود در دفاع از فلسطین و مقابله با اشغالگران ادامه می‌دهیم و هیچ یک از این تهدیدات برای ما معنایی ندارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم