امضای تفاهمنامه مابین بانک مهر ایران و اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان بناب
امضای تفاهمنامه مابین بانک مهر ایران و اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان بناب
بانک مهر ایران شعبه بناب با هدف حمایت از تولید و تولید کنندگان با اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان بناب تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، طبق این تفاهمنامه مابین بانک مهر ایران شعبه بناب و اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان مقرر شد بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از تولید و تولید کنندگان برای اعضای این اتحادیه وام قرض الحسنه پرداخت کند.

به گفته اسماعیل جلیلی رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بناب کارمزد این وام ۴ درصد و با اقساط ۶۰ ماهه و به صورت مشارکتی می‌باشد.

رئیس بانک مهر ایران شعبه بناب سقف پرداخت وام قرض الحسنه به اعضای اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

اصغر آشنایی رئیس اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان شهرستان بناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: مدیران این اتحادیه نیز تمام تلاش خود را خواهند کرد تا اعضای اتحادیه بتوانند ضمن دریافت وام‌های قرض الحسنه کار خود را گسترش و ایجاد اشتغال بیشتری داشته باشند.

لازم به ذکر است اعضای اتحادیه خیاطان سراجان و کفش فروشان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وام به شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران واقع در خیابان امام خمینی جنب اداره برق مراجعه کنند.

شماره تماس بانک مهر ایران

۰۴۱۳۷۷۶۹۶۴