امضای ستاره مس سونگون زیر سند صعود تیم ملی فوتسال
امضای ستاره مس سونگون زیر سند صعود تیم ملی فوتسال
تیم ملی فوتسال ایران در روز گلزنی ستاره مس سونگون به دیدار نهایی تورنمنت تدارکاتی برزیل صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، تیم ملی فوتسال کشورمان شامگاه روز گذشته در سومین دیدارش در تورنمنت تدارکاتی برزیل با غلبه بر رقیب آسیایی خود به دیدار فینال این مسابقات صعود کرد و حریف میزبان در پیکار نهائی شد.

شاگردان وحید شمسایی که در دور گروهی با برتری برابر تیم‌های پاراگوئه و کلمبیا به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، در این مرحله نیز با ۲ گل ژاپن را از پیش‌رو برداشته و فینالیست شدند.

در این دیدار هر دو گل تیم ایران در اواخر نیمه دوم به ثمر رسید و مهدی کریمی و مجتبی پارساپور با فرو ریختن دروازه سامورایی‌ها بلیت فینال را رزرو کردند.

مجتبی پارساپور، ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در برابر ژاپن درحالی زننده گل دوم ایران بود که در بازی با کلمبیا نیز توانسته بود تیر خلاص را بر پیکر حریف سرسخت آمریکای جنوبی وارد کند.

در دیگر دیدار این مرحله، برزیل، میزبان مسابقات در بازی کاملاً یک‌طرفه توانست با نتیجه پرگل ۶ بر یک پاراگوئه را درهم کوبیده و گام به دیدار پایانی بگذارد.

دیدار فینال این مسابقات امروز (یکشنبه ۲۶ شهریور ماه) برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران برای کسب جام قهرمانی برابر میزبان قدرتمند خود برزیل قرار می‌گیرد.

گفتنی است که در این تورنمنت تدارکاتی تیم‌های ملی برزیل، کلمبیا، پاراگوئه، ایران، ژاپن و عربستان حضور دارند که در دو گروه سه تیمی با یکدیگر رقابت کردند و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته و برای صعود به فینال به صورت ضربدری بازی کردند.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج