امیرآبادی: ‌مسمومیت دانش‌آموزان قمی با گاز آمونیاک منتفی شد/ موضوع مشکوک است
امیرآبادی: ‌مسمومیت دانش‌آموزان قمی با گاز آمونیاک منتفی شد/ موضوع مشکوک است
نماینده مردم قم در مجلس ‌گفت: وزیر آموزش و پرورش در تماس به من گفت علت مسمومیت دانش‌آموزان قمی حادثه گاز مسمومیت آمونیاک و سیستم گرمایشی مدارس است ولی مدیرکل آموزش و پرورش قم این موضوع را منتفی دانست.
به گزارش صدای بناب به نقل از خبر گزاری تسنیم احمد امیرآبادی، با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت دانش آموزان دختر قمی اظهار داشت: تا امروز خبری درباره علت این حادثه نشده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص شدند، افزود: مسئولین استان تلاش م‌کنند مسمومیت دانش آموزان دختر استان علت‌یابی و علت اصلی این موضوع مشخص شود، نظر واحدی درباره علت این حادثه به دست نیامده است.

نماینده مردم قم در مجلس در شورای اسلامی بیان کرد: این سوال مطرح می شود چرا حادثه مسمومیت در دبیرستان های دخترانه استان اتفاق می افتد و این موضوع مشکوک است و باید بررسی های بیشتری انجام شود.

امیر آبادی عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش در تماس به من گفت علت مسمومیت دانش آموزان قمی حادثه گاز مسمومیت آمونیاک و سیستم گرمایشی مدارس است ولی مدیر کل آموزش و پرورش قم این موضوع را منتفی دانست.

وی با تاکید بر اینکه نظر قطعی درباره علت مسمومیت دانش آموزان دختر قمی مشخص نیست و بررسی های لازم در حال انجام است،تصریح کرد: آتش نشانی و پدافند غیر عامل جوانب دیگر را بررسی می کنند و فراجا و اطلاعات سپاه نیز کمیته مشترکی تشکیل داده اند تا به نتیجه برسند و به محض اینکه علت حادثه مشخص شود به مردم اطلاع می دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهم اطلاعات درباره مسمومیت دانش‌آموزان دختر استان را از رسانه و خبرگزاری رسمی دریافت کنند و به شایعات رسانه های معاند توجه نکنند چون به دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند.

انتهای پیام/۴۵۲

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم،