انتخابات کشور می‌بایست به صورت حزبی برگزار شوند / افتتاح مسیر ریلی با قطار ۱۰۰ کیلومتر سرعت افتخار نیست..
انتخابات کشور می‌بایست به صورت حزبی برگزار شوند / افتتاح مسیر ریلی با قطار ۱۰۰ کیلومتر سرعت افتخار نیست..
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در صورت برگزاری انتخابات به صورت حزبی می‌تواند شاهد رشد و پیشرفت بیشتری باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تنها یک وظیفه دارند و آن تلاش برای آبادانی شهر و روستاها و خدمت رسانی به مردم است.

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی حزب گرایی و توجه به احزاب در انتخابات را نیاز امروز کشور عنوان کرد و گفت: تمامی انتخابات اعم از مجلس، ریاست جمهوری و حتی شورای اسلامی می‌بایست به صورت احزابی برگزار شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر انتخابات به صورت حزبی برگزار شوند نه تنها کشور به سمت پیشرفت آبادانی پیش خواهد رفت بلکه افراد و گروه‌هایی وارد مدیریت کشور می‌شوند که قوی‌تر  و بهتر امورات را برنامه ریزی می کنند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختیارات شوراهای روستاها دهیاری‌ها و حتی شهرداری‌ها بسیار محدود است گفت: متاسفانه برخی از قوانین جوری هستند که شوراها و شهرداری‌ها و حتی دهیاری‌ها نمی‌توانند برای انجام امورات خود اختیاراتی مستقل داشته باشند.

 

باقری بنابی با تقدیر از زحمات شهردار بناب اظهار داشت: الحق و الانصاف در بحث زیباسازی و آسفالت معابر در شهر بناب کارهای خوبی انجام گرفته شده است که جای قدردانی از عوامل اجرایی و مخصوصا شهردار بناب را داریم که در این مدت چهره شهر را به خودشان برگردانده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت کامل از سرمایه‌گذاری و توجه به جذب سرمایه‌گذار اظهار داشت: اینکه  مسیر ریلی برای کوتاه شدن مسیری تنها به مدت ۲ ساعت با سرعت قطارهای حدود ۱۰۰ کیلومتر انجام می‌شود جای افتخار نیست و نباید به آن بسنده کنیم.

 

 

وی در پایان تعامل و همکاری تمامی ادارات با  دهیاری‌ها و شورای روستا و شهرداری را خواستار شد و گفت: قطعاً بدون تعامل و هماهنگی کارها به خوبی پیش نخواهد رفت.

  • نویسنده : داود زیبائی