انتخاب شهردار بناب به عنوان مدیر موفق از طرف شهروندان
انتخاب شهردار بناب به عنوان مدیر موفق از طرف شهروندان
به مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها پایگاه خبری صدای بناب با همفکری و تعامل با جمعی از شهروندان شهردار بناب را به عنوان مدیر موفق انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر روز شهرداری رسانه صدای بناب برای دومین بار پس از انتخاب جناب آقای عزیزالله یزدانی ریاست اداره برق شهرستان بناب به عنوان مدیری موفق و پرتلاش دکتر فرید پناهی شهردار بناب را به عنوان شهرداری موفق و پرتلاش که باعث افزایش چشمگیر و عجیب رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری و شورا شده است را به عنوان مدیری نمونه در شهرستان انتخاب می‌نماید.

به گزارش رسانه مردمی صدای بناب ، طی دو سال اخیر با روی کار آمدن دکتر فرید پناهی شهردار بناب شاهد تحولی بزرگ در پروژه‌های عمرانی در سطح شهر بناب هستیم به خصوص بحث آسفالت ریزی که مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبه شهروندان بنابی از شورا و شهرداری است.

این روزها در هنگامی که با شهروندان بنابی در خصوص نحوه فعالیت شهرداری بناب گفتگو می‌کنیم اکثراً یا بهتر است بگوییم تمام شهروندان بنابی از نحوه فعالیت شهرداری بناب و به خصوص مدیریت خوب و عالی جناب آقای دکتر فرید پناهی شهردار بناب رضایتمندی خوبی دارند.

بر همین اساس و با احترام به تمامی شهروندان عزیز و فهیم شهرستان بناب رسانه رسمی و مردمی صدای بناب که تا به حال استقلال و مردمی بودن خود را بارها و بارها به اثبات رسانده است شهردار بناب را بدون هیچگونه نگاه و برداشتی به عنوان مدیر موفق انتخاب می‌کند

انتظار شهروندان بنابی از شهردار پرتلاش بناب این است که همین رویه رشد و آبادانی شهر بناب را پیش ببرد تا طی سالیان آینده شاهد این باشیم که شهر بناب به عنوان بهترین و زیباترین شهر جنوب استان آذربایجان شرقی در عمل و قاطعیت برای ساکنین استان انتخاب و معرفی شود.

قطعاً شهرستان بناب با داشتن پتانسیل‌های بسیار بالا به خصوص در حوزه صنعت و کشاورزی و برندهای مختلف از جمله کباب و دوچرخه می‌بایست دارای شهری زیبا برازنده مردم عزیز آن داشته باشد.

  • نویسنده : داود زیبائی