انتخاب شهردار جدید یا سرپرست شهرستان بناب پنج شنبه ۱۴ مرداد
انتخاب شهردار جدید یا سرپرست شهرستان بناب پنج شنبه ۱۴ مرداد
همزمان با شروع به کار شوراهای دوره ششم، شهردار جدید یا سرپرست شهرستان بناب در روز پنج شنبه 14 مرداد انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پنجشنبه صبح مراسم شروع به کار شورای دوره ششم شهرستان بناب می باشد طبق قانون بایستی شوراها سرپرست یا شهردار منتخبی خود را اعلام کنند.

طبق ظواهر و به گفته برخی منابع آگاه جواد نظام پرست شهردار بناب سکان شهرداری را دیروز به طور ۱۰۰ درصد با تشریح عملکرد خود در جمع اصحاب رسانه تحویل داد شوراهای دوره ششم نیز باید بر حسب قانون و وظیفه گزینه هایی را برای سمت شهرداری در نظر داشته و روز پنجشنبه در طی جلسه ای در فرمانداری شهردار منتخب یا سرپرست را اعلام نمایند.

متاسفانه طی ۸ سال گذشته در بناب هر سال یک شهردار عوض شده و این قطعا به ضرر توسعه شهری بناب خواهد بود بنابراین باید به شهرداری که این وظیفه را قبول می کند فرصت داده شود و شوراها نیز با قرار گرفتن در کنار شهردار تلاش کنند.

مردم آگاه و فهیم شهرستان بناب به خاطر انتخاب شهرداری ناکارآمد از شوراهای دوره پنجم دلخور و ناراضی بوده و معتقدند سکان شهرداری باید در دست کسی باشد که به تمام امور اشرافیت کامل داشته و تخصص و شایستگی این سمت را داشته باشد.

امیدواریم شهردار منتخب فردی شایسته،کارآمد،متخصص و آشنا به تمام امور برای سرپرستی باشد و شوراهای دوره ششم در مدت زمانی مناسب شهردار اصلی را انتخاب کنند قطعاً سستی و اشتباه در این کار نه تنها موجب حرکت آهسته توسعه شهر بناب بلکه دلسردی مردم نسبت به شهرداری را نیز افزایش می دهد.

انتهای پیام / رقیه فتحی