انتقادی بر شهرداری بناب/توانمندسازی خاک بوستان سهند عملکردی نیست که مردم در فصل اردیبهشت انتظار دارند..
انتقادی بر شهرداری بناب/توانمندسازی خاک بوستان سهند عملکردی نیست که مردم در فصل اردیبهشت انتظار دارند..
مردم بناب از شهرداری انتظار دارند از فصل گرما نهایت بهره را برده و ار آسفالتیزی و مسیر گشایی خیابان‌های شهر بناب را بیش از هر کاری در اولویت قرار بدهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهرداری بناب اخیراً ز طریق روابط عمومی خود خبری برای رسانه‌ها ارسال کرده مبنی بر اینکه شهرداری بناب در حال توانمندسازی کردن خاک بوستان سهند است …..

این نوع زحمات شهرداری قطعاً جای تقدیر و تشکر دارد اما این‌ها کارهای روزمره و از وظایف ذاتی شهرداری محسوب می‌شود و در فصل گرم اردیبهشت مردم بناب انتظار کارهای بزرگتر و اساسی‌تر از شهرداری بناب را دارند.

 

طی ۵ ماه گذشته شهروندان بنابی پیام‌های بسیار زیادی برای ما ارسال کردند از جمله مشکلاتی مانند آسفالت ریزی در بسیاری از کوچه‌ها که وضعیت بسیار بدی دارند و همچنین مسیر گشایی و ترافیک سنگین شهری و سایر مشکلات اساسی…

رسانه صدای بناب نیز در فصل سرما مخاطبین خود را قانع کرد که در فصل سرما نمی‌توان کارهای بزرگ و اساسی را انجام دهد و باید منتظر فصل گرما باشند ‌.

حالا با شروع فصل گرما و آماده بودن شرایط برای کارهایی از قبیل آسفالت ریزی و غیره انتظار از شهرداری بناب بیشتر از این است که از طریق روابط عمومی خود توانمندسازی خاک را برای ما ارسال کند

⚜️⚜️امیدواریم شهردار و پرتلاش بناب نیز به این موضوع توجه داشته باشد و با انجام کارهای بزرگ و پروژه‌های مورد نیاز شهری، اخباری را در فصل گرما برای ما ارسال کند تا شهروندان قانع و از شهرداری همانند گذشته رضایتمند باشند.

 

  • نویسنده : داود زیبایی