انجام ۱۰۸ مورد اطفاء حریق در شش ماهه نخست سال جاری در بناب / مردم نکات ایمنی وسایل گرامیشی در فصل سرما را جدی بگیرند
انجام ۱۰۸ مورد اطفاء حریق در شش ماهه نخست سال جاری در بناب / مردم نکات ایمنی وسایل گرامیشی در فصل سرما را جدی بگیرند
رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بناب گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۰۸ مورد اطفاء حریق در شهرستان بناب به همت پرسنل آتش نشانی بناب انجام شده است.

امیر پور عبدالکریم صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشان، اظهار داشت: جا دارد ابتدا فرارسیدن روز آتش‌نشان را به تمامی پرسنل زحمتکش و فداکار آتش نشانی شهرستان بناب تبریک و تهنیت عرض کنم.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بناب در تشریح عملکرد واحد خدمات رسان در شش ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: در این مدت زمان ۱۰۸ مورد اطفاء حریق و ۶۱ مورد امداد و نجات همچنین ۲۰ مورد مستقر ای و ۲۱ مورد صدور گواهی حریق داشته‌ایم.

وی افزود: متاسفانه در شش ماهه نخست سال جاری ۷ مورد فوتی ۱۶ مورد مجروحین و همچنین ۱۱ نفر در آتش سوزی و سایر اتقافات نجات یافته اند

پور عبدالکریم یکی از اهداف اصلی سازمان آتش‌نشانی را به آموزش عنوان کرد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری به دلیل تعطیلی مدارس آموزش حضوری مقدور نبود اما در ۴ اداره شهرستان بناب همکاران ما آموزش های اطفای حریق را انجام داده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بناب با اشاره به شروع فصل سرما و استفاده مردم از وسایل گرمایشی به خصوص بخاری اظهار داشت از عموم مردم شریف و فهیم شهرستان بناب درخواست داریم در صورت راه اندازی وسایل گرمایشی خود حتماً موارد ایمنی در خصوص سالم بودن دستگاه گرمایشی و همچنین دودکش ها و سایر موارد را به دقت بررسی و روزانه آنها را چک کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی شهرستان بناب به همت پرسنل زحمتکش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان بناب و حومه حسن سالار داشت مردم مواجهه با هرگونه حادثه به‌خصوص آتش‌سوزی فردی خود را حفظ کرده و فوراً با شماره تلفن ۱۲۵ با آتش نشانی بلاغ ارتباط برقرار کنند ما برای خدمت رسانی به آنها در ثانیه در طی چند ثانیه به محل حضور پیدا کنیم

 

انتهای پیام / داود زیبائی