انقلاب اسلامی تمام هستی خود را مدیون خون شهدا است/ هشت سال دفاع مقدس نماد مقاومت جهان است/ مدیریت جهادی تنها راه نجات کشور
انقلاب اسلامی تمام هستی خود را مدیون خون شهدا است/ هشت سال دفاع مقدس نماد مقاومت جهان است/ مدیریت جهادی تنها راه نجات کشور
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تمام هستی خود را مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان نماد مقاومت در سراسر دنیا شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی ظهر امروز در جمع رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از سراسر دنیا در طولانی ترین جنگ نظامی بر علیه این کشور همکاری کردند اما با مقاومت هشت سال دفاع مقدس مردم این کشور مواجه و شکست خوردند

نماینده ولی فقیه سپاه در سپاه عاشورا هشت سال دفاع مقدس نماد مقاومت امروز جهان عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس باعث شد تا امروز کشور های مسلمان زیادی در مقابل زور و ستم ایستادگی کرده تا به حق خود برسند که اینا همه از برکت هشت سال دفاع مقدس در این کشور می‌باشد.

حجت الاسلام سرایی حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را ضروری عنوان کرد و گفت: نباید اجازه بدهیم یاد و خاطره شهدا تنها با نامگذاری کوچه و خیابان ها محدود شود بلکه باید نسل های جوان رشادت های این بزرگان را بشناسند و از آنها الگوبرداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب به خصوص آمریکا از نام سپاه و بسیج هراس دارند اظهار داشت: همین روحیه بسیجی موجب شد در هشت سال دفاع مقدس در جنگی نابرابر در مقابل تجهیزات بهروز دشمنان ایستادگی کنیم و جوانان زیادی خون خود را برای این انقلاب هدیه کردند  تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: دشمنان از هر راه و روشی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می کنند و بحث تحریم ها و فشارهای بین المللی از همان روزهای اول انقلاب وجود داشته و قطعا ادامه دار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ضعف در مدیریت راه یکی از علل مهم مشکلات امروزی جامعه عنوان کرد و گفت: همانطور که گفتم تحریم‌ها از روزهای اول وجود داشته اما برخی از مدیران امروز جهادی پای کار نیستند و همین موجب بروز مشکلات زیادی در این کشور شده است.

وی تصریح کرد: بحث تحریم های جدید آمریکا و یا به قول خودشان مکانیزم ماشه بعثی بیهوده و ناکارآمد می باشد و قطعا اگر مسئولان کشور و مردم با وحدت و یکپارچگی در راه پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنند قطعا هیچ کس نمی‌تواند جلودار حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی ایران باشد و قطعاً استقلال و خودمختاری بهتر از وابسته بودن به کشورهای بیگانه میباشد.

نماینده ولی فقیه دستگاه عاشورا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی رزمندگان و جانبازان به خصوص در شهرستان بناب اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس شهدا و این رزمندگان بودند که صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی جان و زندگی خود را برای این انقلاب و کشور هدیه دادند و ما نیز باید قدردان آنها باشیم و از تجربیات آنها در امور کشور بهره ببریم.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی