انقلاب اسلامی یکی از بهترین اتفاقات تاریخ
انقلاب اسلامی یکی از بهترین اتفاقات تاریخ
امام جمعه موقت بناب گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از نادرترین اتفاقاتی که از آغاز خلقت بشریت تاکنون به وقوع پیوسته و در تاریخ اسلام و سایر ادیان نیز سابقه ندارد.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از نادرترین اتفاقاتی که از آغاز خلقت بشریت تاکنون به وقوع پیوسته و در تاریخ اسلام و سایر ادیان نیز سابقه ندارد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است که در سایه قیام ملت ایران اتفاق افتاد.

 

وی افزود: در اوج فضای بی دینی و بحران هویت دینی در جهان که تمام قدرتها برای مبارزه با دین، آن را افیون ملت ها معرفی می کردند، ملت ایران با رهبری یکی از بی نظیرترین انسان های تاریخ حضرت امام خمینی (ره) قیام کرد و یک حکومت ۲۵۰۰ ساله را ریشه کن کرد به امید اینکه اسلام حاکم و پیاده شود.

 

خطیب جمعه موقت بناب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدای وقوع با انواع بحران های سخت و نفس گیر مواجه شد، تصریح کرد: خیانت های رئیس جمهور اول انقلاب، تحمیل جنگ ۸ ساله، تحریک گروهک ها بر علیه نظام، دست اندازی ها و تحریم پشت تحریم، تحریم بانک مرکزی و برپایی انواع فتنه ها و آشوب ها در کشور نمونه هایی از این بحران هایی است که جمهوری اسلامی در مقابل آنها ایستادگی کرده است.

 

استاد حوزه علمیه بناب خاطرنشان کرد: در کنار این بحران ها امروز صندوق بین المللی پول که رؤسای آن از اول تاکنون آمریکایی بوده است، اعلام کرده که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته میلادی ۲۰۲۳ بعد از هند در رتبه اول قرار دارد و این نشانگر این است که در سالهای اخیر در داخل کشور اقداماتی صورت گرفته است که آثار آن در آینده نزدیک نمایان خواهند شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اصغری مقاومت مردم غزه و یمن را یکی از آثار و نمودهای اقتدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: دوران شکست آمریکا آغاز شده است و رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز اذعان می کند که بعد از پیروزی انقلاب ایران هیچ نشانی از پیروزی آمریکا وجود ندارد.

 

 

  • نویسنده : داود زیبایی