انهدام ‌باند آدم‌ربایی در سیستان و بلوچستان/ اعتراف متهمان به ۴ فقره آدم‌ربایی
انهدام ‌باند آدم‌ربایی در سیستان و بلوچستان/ اعتراف متهمان به ۴ فقره آدم‌ربایی
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم‌ربایی و کشف سلاح به‌همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی یک مورد آدم‌ربایی در یکی از محلات زاهدان به پلیس گزارش شد که طی آن سه نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به‌زور وارد می‌شوند و اقدام به ربودن وی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضدونقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم‌ربایان در چند نقطه از خیابان‌های زاهدان را شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و هماهنگ سه نفر آدم‌ربا را دستگیر کرد و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه مهمات مربوطه کشف شد و نیز در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری به‌کاررفته در آدم‌ربایی متعلق به متهمان توقیف گردید.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره آدم‌ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده‌شدگان از شکات، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهد کرد.

دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت

سردار جلیلیان در اعلام خبر دیگری اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم‌ربایان؛ بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ابراز کرد: بلافاصله طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد و تردد خودروها در رصد کامل پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی بررسی به‌عمل‌آمده و اقدامات اطلاعاتی پلیسی مشخص شد، متهمان فرد ربوده‌شده را به یکی از محلات شهرستان ایرانشهر در یک منزل مسکونی انتقال داده‌ و به‌گروگان گرفته‌اند که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس جهت رهایی گروگان وارد عمل شدند.

سردار جلیلیان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و شگردهای خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و فرد ربوده‌شده صحیح و سالم آزاد شد. انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم