اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از هنرمندان شهرستانی
اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از هنرمندان شهرستانی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه بیست و سومین دوره جشنواره تئاتر فجر انقلاب بناب از حمایت ویژه این اداره کل از هنرمندان شهرستانی خبر داد.
به گزارش صدای بناب، “سیدمحمدحسین بلاغی” در این آیین با اشاره به فعالیت های هنرمندان شهرستان بناب در عرصه های مختلف اظهار داشت: شهرستان بناب از ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است و این شهرستان جزء معدود شهرهای ایران است که در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی زبان زد است.
وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری طی سالهای گذشته و بصورت مستمر نشان می دهد که فرهنگ و هنر در این شهرستان به یک جریان تبدیل شده و بناب می بایست از امکانات و حمایت های بیشتری برخوردار شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تقدیر از هنرمندان شرکت کننده و همچنین دست اندرکاران برگزاری این جشنواره از حمایت ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از فعالیت های هنرمندان و به ویژه مجموعه تئاتر شهرستان بناب خبر داد.
گفتنی است در این آیین که با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کشور و جمعی از اصحاب هنر برگزار شد از نفرات و گروه های برتر بیست و سومین جشنواره تئاتر فجر انقلاب بناب تقدیر شد.