اهدای ۱۸ سری جهازیه و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۴۵ میلیون تومان بین نوعروسان و نیازمندان شهرستان بناب+ تصاویر
اهدای ۱۸ سری جهازیه و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۴۵ میلیون تومان بین نوعروسان و نیازمندان شهرستان بناب+ تصاویر
صبح امروز به همت خیرین و هیئت امنای مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد و کمیته امداد امام خمینی ره بناب ۱۸ سری جهیزیه به ارزش ۵۷۰ میلیون تومان و 300 بسته معیشتی به ارزش ۷۵ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان‌بناب توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محرم آتش بهار رئیس هیئت امناء و مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد بناب در تشریح این خبر گفت: در راستای کمک به نیازمندان  شهرستان‌بناب ۲۵۰ بسته‌معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان شامل گوشت، برنج، روغن و قند بین این خانواده ها نیازمند توزیع گردید.

وی با اشاره به حمایت از ازدواج نوعروسان نیازمند شهرستان بناب گفت: در این سری ۱۸ سری جهازیه شامل یخچال، اجاق گاز، سرویس قابلمه سرویس چینی فرش و سایر وسایل آشپزخانه به ارزش هر سری جهیزیه ۳۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۸ سری به ارزش کلیه ۵۷۰ میلیون تومان توزیع گردید.

رئیس هیئت امنای  و مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد شهرستان بناب گفت: در ۶  ماهه نخست سال جاری هر مرحله ۲۵۰ سبد‌معیشتی در هر و در کل ۱۷۵۰ بستهغذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود همچنین ۲۳ سری جهازیه  و پنج هزار پرس غذای گرم به همت خیرین و هیئت امناء مسجد مهرآباد و کمیته امداد امام خمینی ره بناب و پایگاه بسیج شهید شهید سمیه بین نیازمندان و متضررین کرونایی توزیع گردید.

فرماندار بناب نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین شهرستان بناب گفت: اعمال خداپسندانه و نیکوکاری مردم شهرستان بناب در کل استان و کشور زبانزد شده است و این همت نشان می‌دهد حمایت از نیازمندان هیچ‌گاه فراموش نشده است

شهریار فتحی ضمن تقدیر و تشکر از محرم آتش بهار به عنوان رئیس هیئت مدیره مسجد مهرآباد و مرکز نیکوکاری این مسجد گفت: بخ شخصه از حاج محرم آتش بهار که همیشه در راستای حمایت از نیازمندان و نوعروسان تلاش می‌کند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم این کمک‌های مومنانه همچنان ادامه داشته باشد و ما نیز از این اقدامات حمایت کامل خواهیم کرد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی