اهدای ۵۰ سری جهازیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند+ تصاویر
اهدای ۵۰ سری جهازیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند+ تصاویر
صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان 50 سری جهازیه به ارزش 15 میلیارد ریال تهیه و به نوعروسان نیازمند شهرستان اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولان شهرستان ۵۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری جهیزیه ۳۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند بناب اهدا گردید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه بناب در حاشیه این مراسم در تشریح عملکرد و وظایف این نهاد خدمات رسان در بناب گفت: یکی از مهمترین اهداف و وظایف کمیته امداد ره تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شهرستان می باشد.تا بتوانیم به ازدواج جوانان نیازمند کمک کنیم.

وی افزود: در همین راستا ۵۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری جهیزیه حدود ۳۰۰ میلیون ریال تهیه شده و به نوعروسان نیازمند شهرستان بناب اهدا خواهد شد.

مهدی مهجور در بخشی دیگر از تشریح عملکرد کمیته امداد امام خمینی ره گفت: ۵۰۷ کودک محسنین عضو کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه بناب هستند و به این عزیزان در ایام سال در تمام حوزه‌های مختلف امدادرسانی می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب با اشاره به اینکه حدود ۱۰ درصد از خانواده‌های بناب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند گفت: ماهانه علاوه بر کمک مستمری که به صورت نقدی برای آنها واریز میشود بسته های معیشتی و غیره داده می شود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / ندا خانی