اهدای ۶ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن به بیمارستان شهداء بناب+ تصاویر
اهدای ۶ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن به بیمارستان شهداء بناب+ تصاویر
اتاق اصناف و اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل و مشاورین املاک شهرستان بناب طی اقدامی خداپسندانه ۶ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن را به بیمارستان شهداء بناب اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه نمایشگاه اتومبیل و مشاورین املاک شهرستان بناب با حضور در بیمارستان شهدای بناب ۶ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن را در راستای حمایت از بیماران کرونایی و همچنین کمک به کادر درمان به بیمارستان شهدای بناب اهدا کردن.

محمدصادق بوغداچی رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب هنگام تحویل کپسول اکسیژن در جلسه ای با رئیس بیمارستان شهداء بناب اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان همواره قدردان زحمات کادر درمان بوده و از هر طریق سعی داریم به بیمارستان‌ها و کادر درمان کمک کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اهدای این تعداد کپسول، قطره ای در مقابل دریای از خدمات کادر درمان به بیماران می باشد، گفت: این حجم بالای کاری و خدمات شبانه روزی به بیماران کرونایی را نمی توان با هیچ کلمه ای توصیف کرد و ما تنها قدردان زحمات کادر درمان هستیم.

وی در پایان  با تاکید بر اینکه اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان بناب در ادامه نیز از طرق مختلف به بیمارستان شهداء و سایر مراکز درمانی کمک خواهد کرد، گفت: بازار و کسبه نیز تحت شعاع بیماری کرونا متضرر شده است اما قطعاً ما از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای کمک به مراکز درمانی استفاده خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان شهدای بناب در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اتاق اصناف و کلیه اتحادیه شهرستان بناب گفت: بیمارستان شهداء بناب در حال حاضر پذیرای بیماران کرونایی و همچنین کودکان و زنان باردار می باشد و قطعا هرگونه کمک به این بیمارستان می تواند در ارتقای خدمات موثر باش.

دکتر موسوی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان به خصوص نماینده بناب و رئیس شبکه بهداشت و گفت: در این برهه زمانی نیازها در بیمارستان شهداء به شدت افزایش پیدا کرده است تمام مسئولین تمام تلاش خود را می‌کنند تا این نیازها را برطرف کنند اما قطعا ما به کمک مردم خیر و فهیم شهرستان‌بناب نیز نیاز داریم.

وی افزود: در تمامی قسمت های بیمارستان شهداء بناب مانند بخش های کرونایی و حتی تهیه مواد غذایی برای بیماران کمبودها و نیازهایی داریم که امیدواریم با کمک مسئولین و خیرین بزرگوار شهرمان بتوانیم به مراجعه‌کنندگان خدمات بهتری ارائه بدهیم.

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی