اکثر روستاهای شهرستان بناب به روستاشهر تبدیل شده اند
اکثر روستاهای شهرستان بناب به روستاشهر تبدیل شده اند
فرماندار شهرستان با اشاره به رشد و افزایش جمعیت روستاهای بناب گفت: برخی از روستاهای بناب به روستاشهر تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب رضا لعلی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بناب درحضور مدیر کل بنیاد مسکن و مدیر کل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی  با بیان اینکه روستاهای شهرستان بناب به صورت روستا شهر هستند، گفت: روستاهایی در شهرستان بناب وجود دارند که برخی از آن ها با توجه به جمعیت بالا و نزدیک بودن به شهر “روستا شهر” محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به پیشرفت چشمگیر حوزه عمرانی در روستاهای شهرستان بناب افزود: روستاهای بناب از نظر عمرانی وضعیت خوبی دارند اما می‌بایست در حوزه فرهنگی و سایر حوزه‌ها نیز رشد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم بگوییم که یک روستا پیشرفت داشته است که در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و عمرانی با هم رشد کرده باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی از محل منابع ملی به حساب دهیاری ها واریز می شود گفت: این مبالغ اکثراً بر حسب تعداد جمعیت روستاها بوده و باعث رونق و پیشرفت روستاها به خصوص پروژه‌های عمرانی شده است.

فرماندار بناب در پایان با اشاره به ضرورت وضعیت استخدامی دهیاران گفت: برخی از دهیاران ما حدود ۲۰ سال مشغول به فعالیت در حوزه دهیاری هستند اما هیچگونه ضمانت شغلی ندارند و با نظر شوراها می‌توانند کنار گذاشته شوند.

  • نویسنده : داود زیبائی