ایجاد اشتغال برای ۱۰ هزار نفر به شرط حل واگذاری ۳۰۰ هکتار اراضی در شهرک صنعتی بناب
ایجاد اشتغال برای ۱۰ هزار نفر به شرط حل واگذاری ۳۰۰ هکتار اراضی در شهرک صنعتی بناب
نماینده مردم بناب در حاشیه افتتاح صنایع فولاد و خشکبار بناب که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، گفت: در صورت حل مشکل واگذاری 300 هکتار زمین در شهرک صنعتی بناب طی 2 سال آینده برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در در حاشیه افتتاح صنایع فولاد و خشکبار شهرستان بناب که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بناب به عنوان یکی از قطب های صنعتی استان آذربایجان شرقی و حتی شمالغرب کشور به حساب می‌آید و پتانسیل های بسیار زیادی در راستای توسعه صنایع خود دارد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت حل مشکل واگذاری ۳۰۰ هکتار از  اراضی در شهرک صنعتی بناب اشتغال زایی چشمگیر در این منطقه به وجود خواهد آمد، گفت: با اطمینان اعلام می کنیم در صورت حل مشکل واگذاری ۳۰۰ هکتار اراضی در شهرک صنعتی بناب طی دو سال آینده برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغال زایی در سطح منطقه به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل کمبود زمین در شهرک صنعتی بناب سرمایه گذاران بومی شهرستان کار سرمایه گذاری خود را در شهرهای همجوار و همچنین استان های دیگر انجام می دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان همکاری و تعامل بیشتر وزارت صنعت معدن و تجارت را خواستار شد و گفت: امیدواریم در جلسات آینده که در تهران با وزیر صنعت خواهیم داشت بتوانیم بخش زیادی از مشکلات صنعتی بناب را حل کنیم که قطعاً به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی