ایجاد مجموعه ورزشی و خانوادگی منحصر به فرد در بناب
ایجاد مجموعه ورزشی و خانوادگی منحصر به فرد در بناب
نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی از ایجاد مجموعه ورزشی و خانوادگی منحصر به فرد در جنب مسجد راه کربلای شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ محمد باقری بنابی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بناب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهارداشت: مردم شهرستان بناب در زیرساخت های ورزشی بسیار فعال هستند و این امر ایجاب می کند که مسئولان شهرستان برای ایجاد سالن های ورزشی بیشتر، تلاش مضاعف کنند به همین دلیل در روستاهای چپقلو و کوته مهر ساخت دو سالن ورزشی را شروع کرده ایم که اتمام آنها چیزی حدود ۲۵ میلیارد تومان سرمایه را می طلبد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته گفت: همانطور که از رئیس بانک رفاه مرکزی قول سرمایه گذاری و مساعدت گرفته بودیم توانستیم مصوبه آن را به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از هیئت مدیره اخذ کنیم و تا پایان سال جاری امورات استادیوم ورزشی به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه مردم بناب و روستاهای آن مردمان فعال و ورزش دوستی هستند، گفت: تلاش خواهیم کرد که در روستاهای آلقو و ما بین زاوشت و روشت کوچک سالن ورزشی افتتاح کنیم تا تمامی روستاییان شهرستان هم بتوانند به سهولت به سالن های ورزشی دسترسی پیدا کنند.

نماینده شهرستان بناب اظهارداشت: با تلاش های امام جمعه شهرستان بناب تلاش می کنیم ۲ استخر مجزا برای بانوان و آقایان در جنب مسجد راه کربلا به صورت مجموعه ای بزرگ و خانوادگی ایجاد کنیم و می توانیم این نوید را به اهالی شهرستان بناب بدهیم که یک مجموعه منحصر به فرد در جنوب استان خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه دولت آقای رئیسی سرمایه‌گذاری‌های کلانی در بخش ورزش انجام داده است، گفت: اهمیت به سلامتی جز اموراتی نیست که الزاماً دولت برای آن سرمایه گذاری کند، بلکه فرهنگی است که باید در جامعه جا بیفتد و مردم بدون هیچ سرمایه گذاری و با ساده ترین عمل مثل پیاده روی ورزش را جزء امور روزمره و عادی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی