بازدید رئیس جهاد کشاورزی به همراه رئیس دام پزشکی از کارخانه خوراک دام و طیور آذربایجان
بازدید رئیس جهاد کشاورزی به همراه رئیس دام پزشکی از کارخانه خوراک دام و طیور آذربایجان
صبح امروز رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب به همراه رئیس اداره دامپزشکی و رئیس اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی بناب از کارخانه خوراک دام و طیور آذربایجان بازدید کردند.

روح اله خیری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب اظهار داشت: کارخانه دام و طیور آذربایجان یکی از واحدهای نمونه استان محسوب می شود که سال گذشته توانست به عنوان یکی از واحدهای نمونه ملی کشور انتخاب شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه کارخانه خوراک دام و طیور آذربایجان یکی از انتظارات شهرستان و حتی منطقه محسوب می شود گفت: این واحد توانسته با رعایت اصول استانداردهای غذایی محصولات خوبی را تولید و روانه بازار کند.

وی افزود خوراک دام و طیور آذربایجان توانسته محصولات خود را به استانهایی از جمله؛ تهران، اصفهان، قزوین، قم و چندین استان دیگر صادر کند که خود موجب سربلندی شهرستان بناب در حوزه خوراک دام و طیور در کل کشور شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب گفت: کارخانه خوراک دام و طیور آذربایجان، با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و روشهای نوین توانسته طوری خود را در کشور مطرح کند که پایان نامه های دکتری خوراک دام و طیوربا همکاری مدیر تولید این مجموعه انجام شود.

در ادامه این جلسه نادر فشنگچی مدیر عامل خوراک دام و طیور آذربایجان جهت تقدیر و تشکر از زحمات جهاد کشاورزی و دامپزشکی بناب گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهاد کشاورزی و دامپزشکی تولید و وارد بازار کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت و تولید روزانه این کارخانه روزانه 240 تن می باشد گفت: خوشبختانه توانسته ایم برای 30 نفر به صورت مستقیم و برای 50 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کنیم.

نادر فشنگچی با بیان اینکه استانهای همجوار و سایر نقاط کشور به شدت خواهان دریافت محصولات ما هستند گفت: رعایت اصول حرفه ای و توجه بالا به کیفیت باعث شده خوراک دام و طیور آذربایجان در سطح کشور زبانزد شود.

گزارش تصویری

 

انتهای پیام/ رقیه فتحی