بازدید سرزده رئیس شبکه بهداشت بناب از مراکز درمانی
بازدید سرزده رئیس شبکه بهداشت بناب از مراکز درمانی
دکتر اصغر باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب به همراه کشفی کارشناس نظارت بردرمان و همتی مسئول حراست از این مراکز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در این بازدید که از ساعت ۲ بامداد تا ۳.۳۰ دقیقه صبح انجام شد،نحوه عملکرد و ارائه خدمت پرسنل کشیک در بخشهای مختلف خدمات پرستاری ، داروخانه و رعایت ” طرح تکریم ارباب رجوع “مورد کنترل و بررسی قرار گرفت.

▫️ باقری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب و همراهان در این بازدید، با حضور در بخش های مختلف مراکز، طی گفتگو با پزشکان و پرسنل مستقر در مراکز، شرایط و میزان ارائه خدمات در این مجموعه ها را ارزیابی کرده و در جریان روند پذیرش و پیگیری درمان بیماران قرار گرفته و نسبت به کاستی های موجود تذکرات لازم را ارائه دادند

 

میزان دپوی دارو در داروخانه نحوه حضور پرسنل و نسخه پیچی از دیگر محورهای این بازدید بود

 

مدیر شبکه در حاشیه این بازدید با تاکید بر تلاش در جهت ارتقای شاخص‌ها و میزان رضایتمندی مردم عنوان کرد: باید روزمرگی درمان را با مراقبت فعال و نظارت مستمر کاهش دهیم تا نظام پویاتری در حوزه سلامت داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: مقایسه شاخص‌ها به‌صورت مقطعی در این زمینه بسیار مهم است و لازم است در این راستا پایش‌های مستمر و متناوب انجام شود،

وی افزود اگر در مراکز درمانی و شبانه روزی ها، پیگیری و هدفمندی داشته باشیم شرایط سیستم درمان و سلامت عموم افراد جامعه بهبود خواهد یافت.

 

دکتر باقری ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان گفت: بی شک فعالیت مراکز شبانه روزی که به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رساندن به مراجعین هستند، در کاهش آلام بیماران بسیار موثر می باشد.