بازگشت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حق مردم و جوانان است
بازگشت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حق مردم و جوانان است
نشست تخصصی تامین و توسعه زیرساخت های شهرستان بناب با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در این جلسه دکتر علی نیک زاد اظهار داشت: به رسمیت شناساندن مذهب تشیع و مدیریت یکپارچه کشور دو حقی است که آذربایجان بر گردن ایران دارد که اگر این اتفاق نمی افتاد نقشه و استراتژی شوم دشمن مبنی بر تجزیه کشور اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره به قرار گیری در ماه آبان، گفت: تقویم این ماه پر است از مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری از جمله تسخیر لانه جاسوسی و محکومیت لایحه کاپیتلاسیون توسط امام راحل و … که نشان می دهد انقلاب اسلامی ایران یک انقلابی جهانشمول است که هدف از آن مبارزه با ظلم و ستم و ترویج حریت و آزادی و شرافت است.

نیکزاد افزود: پیش از انقلاب اسلامی ایران جهان به دو قطب شرق و غرب بین آمریکا و شوروی تقسیم شده بود که انقلاب اسلامی این مناسبات را بر هم زد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بناب با بیان اینکه امروز در کشورهای غربی که خود را مهد آزادی می دانند پلیس به خود اجازه می دهد با معترضینی که بدون سلاح و مسالمت آمیز بیرون آمده اند با هر شیوه ای برخورد کند و صدایی از کسی بلند نشود، گفت: در جمهوری اسلامی برخورد پلیس با اغتشاشگران به نقض حقوق بشر توسط غربی ها تعبیر می شود این در حالی است که همواره اقشار مختلف مردم بدنبال مطالبات صنفی و گروهی در جلو مجلس شورای اسلامی تجمع برگزار می کنند و نمایندگان مجلس پاسخگوی مطالبات آن ها هستند یا در تجمعات مسالمت آمیز پلیس نه تنها برخوردی با تجمع کنندگان ندارد بلکه آن ها را همراهی می کند.

وی ادامه داد: آمریکا و غرب ایران را تحریم می کنند و صورت حساب تحریم را می‌خواهند ایران پرداخت کند درحالی که اگر تحریم‌ها نبود امروز ما می‌توانستیم با تکیه بر توانمندی های داخلی ده ها برابر بیشتر پیشرفت کنیم.

نیکزاد خاطر نشان کرد: امروز کومله و منافقینی که سر از تن ۱۷ هزار انسان بی گناه جدا کردند مدافع حقوق بشر شده اند، منافقینی که برای اولین بار اسناد محرمانه صلح آمیز هسته‌ای کشور را افشا کردند و با نامردی مطلق اعلام کردند که فعالیت های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز نیست درحالیکه تمامی فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز بوده و ساخت بمب اتم بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب حرام است.

وی بازگشت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را حق مردم و جوانان دانست و گفت: نباید اتفاقی بیافتد که مردم به راستی و درستی مسئولین باور خود را از دست دهند و لازم است همه ما تلاش کنیم تا گره های اقتصادی را باز کنیم.

نائب رئیس مجلس با تاکید بر سفارش رسول اکرم (ص) مبنی بر وفای بر عهد گفت: فلسفه و هدف حضور ما در شهرستان بناب حل مشکلات شهرستان و باز کردن گرهی از مشکلات مردم می باشد لذا لازم است به وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم و مصوبات جلسه را اجرایی کنیم که در این صورت باور مردم نسبت به ما مثبت خواهد شد.

انتهای پیام/