برای حل مشکلات خوشه مهر از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد/ دولت در بودجه سال آینده به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشد
برای حل مشکلات خوشه مهر از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد/ دولت در بودجه سال آینده به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشد
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً برای حل مشکلات شهر خوشه مهر در کنار شورا و شهرداری خواهیم بود و از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر خوشه مهر با بیان این که دولت جدید می بایست در بودجه سال آینده توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد گفت: انتظار داریم دولت جدید در بودجه خود به بحث معیشت و کالاهای اساسی مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی وحدت و همدلی بین اعضای شورا و شهرداری را مهمترین موضوع برای پیشبرد اهداف شهر خوشه مهر عنوان کرد و گفت: شورای شهر باید در امورات شهرداری دخالت نکند و اجازه بدهد تا شهرداری پروژه‌های مدنظر را پیش ببرد و شورا نیز از آنها حمایت کند.

شیخ رضا باقری بنابی با تاکید بر توجه ویژه شورا و شهرداری خوشه مهر به تدوین طرح جامع این شهر گفت: انتظار داریم شورا و شهرداری با دقت هرچه تمام نیازهای روز شهر خوشه مهر  را طرح جامع را تدوین کنند تا در آینده با مشکلات جدیدی مواجه نشوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده بناب و خوشه مهر  تمام تلاش خود را برای کمک به شورا و شهرداری خواهم گفت: شورا و شهرداری خوشه مهر در هر زمینه که از ما کمک بخواهد در خدمت آنها خواهیم بود و از هیچ گونه کمکی مضایقه نخواهیم کرد اما انتظار داریم شورا و شهرداری نیز تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام بدهند.

باقری بنابی در پایان ضمن عرض تبریک به شورای شهر بناب بابت انتخاب شهردار جدید گفت: از فرمانداری درخواست داریم مقدمات و کارهای اداری شهردار جدید جناب آقای پناهی قدیم را انجام بدهد تا شهربناب نیز با شهردار جدید خود کارهای خود را هرچه سریعتر شروع کند.

انتهای پیام/ داود زیبائی