برخورد با مدیران شرکت کننده در جلسات انتخاباتی در بناب / لزوم تبیین عملکرد نظام برای افزایش مشارکت در انتخابات
برخورد با مدیران شرکت کننده در جلسات انتخاباتی در بناب / لزوم تبیین عملکرد نظام برای افزایش مشارکت در انتخابات
فرماندار شهرستان بناب از برخورد قاطع با مدیران شهرستانی که در جلسات انتخاباتی شرکت می کنند، خبر داد.

به گزارش صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور رئیس سازمان بازرسی آذربایجان شرقی و مدیران شهرستانی بناب برگزار شد اظهار داشت: اصلی‌ترین و اولویت مهم دولت تکریم ارباب الرجوع است، و انتظار می‌رود که مدیران و تمامی پرسنل و کارکنان ضمن رسیدگی به امورات و مشکلات مردم به حفظ جایگاه و حرمت ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری اظهار داشت: طبق قانون تمامی ادارات و نهادها ملزم هستند که امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در اختیار هیئت‌های نظارتی و اجرایی قرار بدهند.

فرماندار بناب بر ضرورت اصل بی‌طرفی توسط مدیران و مسئولان شهرستان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان بناب به هیچ عنوان اجازه ندارند در جلسات انتخابی حضور پیدا کنند که خلاف قانون و اراده دولت می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اثبات شود مدیری در جلسات انتخاباتی حضور پیدا کرده است با این موضوع طبق قانون برخورد جدی و سختی خواهیم داشت.

لعلی همچنین تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه‌ها می‌بایست تمام تلاش خود را برای تبیین عملکرد نظام و افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به کار ببندند.

فرماندار بناب در انتهای جلسه با اشاره به ضرورت حفظ حجاب توسط تمامی پرسنل و کارکنان گفت: مدیران شهرستان بناب نسبت به اجرای قانون حجاب و عفاف در شهرستان اقدامات جدی و بیشتری کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی