برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی / پلیس همیشه مظلوم واقع می شود
برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی / پلیس همیشه مظلوم واقع می شود
رئیس پلیس راهور بناب تردد خودروهای فاقد معاینه فنی را خلاف قانون عنوان کرد و گفت: از سایر ارگان های انتظار داریم برای نظارت بر این خودروها در کنار پلیس بوده و همکاری کنند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ فریبرز فرید کریمی صبح امروز در جلسه هوای پاک در شهرستان با اشاره به اتمام توجه پلیس به بحث معاینه فنی خودروها اظهار داشت: پلیس در مراحل مختلف با رانندگانی که به معاینه فنی توجه ندارند برخورد میکند.

وی افزود: در همین راستا هنگام معاملات خودرو و همچنین در هنگام تردد در سطح شهر و جاده‌ها پلیس از صاحب وسیله نقلیه درخواست برگه معاینه فنی می کند و در صورت نداشتن معاینه فنی طبق قانون جریمه خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بناب تعامل و همکاری سایر ارگان ها در راستای نظارت بر میزان آلودگی خودروها بخصوص وسایل حمل و نقل را خواستار شد و گفت: پلیس همیشه مظلوم واقع می شود و همه انتظار دارند که پلیس به تنهایی کار نظارت بر آلودگی خودروها را برعهده داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا انتظار داریم ارگانها از جمله سازمان حمل و نقل به خودروهای تحت نظر خود نظارت داشته باشد و اجازه ندهد آنها بدون داشتن کارت معاینه فنی فعالیت کنند.

سرهنگ کریمی در پایان با تاکید بر اینکه خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند باعث افزایش آلودگی هوا می شوند گفت: از عموم شهروندان درخواست داریم ابتدا خودرو خود را از نقص موجود رفع  و سپس برای دریافت کارت معاینه فنی به مراکز مشخص شده در شهر بناب مراجعه کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی