برنامه ریزی برای نصب المانی بزرگ و زیبا در هسته مرکزی شهر بناب / فصل جدیدی از آسفالت ریزی گسترده از اردیبهشت در بناب آغاز خواهد شد / وضعیت بسیاری از نقاط شهر بناب برازنده مردم این شهر نیست/ برنامه‌ریزی برای زیباسازی گسترده شهر بناب به خصوص پل میدان معلم ٪ اندازه دفتر ۱۰۰ برگ مشکلات نیازمندیهای شهر بناب را جمع بندی کرده ام/ برای آبادانی شهر بناب به همکاری و همدلی اصناف و مردم نیاز داریم
برنامه ریزی برای نصب المانی بزرگ و زیبا در هسته مرکزی شهر بناب / فصل جدیدی از آسفالت ریزی گسترده از اردیبهشت در بناب آغاز خواهد شد / وضعیت بسیاری از نقاط شهر بناب برازنده مردم این شهر نیست/ برنامه‌ریزی برای زیباسازی گسترده شهر بناب به خصوص پل میدان معلم ٪ اندازه دفتر ۱۰۰ برگ مشکلات نیازمندیهای شهر بناب را جمع بندی کرده ام/ برای آبادانی شهر بناب به همکاری و همدلی اصناف و مردم نیاز داریم
شهردار بناب از برنامه ریزی و جمع بندی مشکلات و نیازمندی های گسترده شهر بناب خبر داد و گفت: شهروندان به زودی شاهد تغییرات بسیار زیادی در حوزه خدمات شهری خواهند بود و قطعا بناب را آباد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی در جمع اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بناب با بیان اینکه پرداخت به موقع عوارض شهرداری نقش بسیار مهمی در توسعه خدمات شهری خواهد داشت، گفت: انتظار داریم اصناف و کسبه شهرستان بناب با پرداخت به موقع عوارض خود به افزایش خدمات در سطوح مختلف شهری بناب کمک کنند.

شهردار بناب با اشاره به بدهی ها و کارهای عقب افتاده گسترده شهرداری طی سالیان اخیر اظهار داشت: شهر بناب پتانسیل بسیار بالایی دارد و همانطور که از ابتدا در مراسم معارفه خود گفتم می بایست بناب را از این وضعیت نجات داده و آن را آباد کنیم.

کلیددار شهر بناب با اشاره به وضعیت اسفبار آسفالت برخی از محلات و خیابان های شهر بناب گفت: متاسفانه طی سالیان اخیر وضعیت آسفالت به خوبی ساماندهی نشده است و بسیاری از همشهریان عزیز از وضعیت آسفالت گلایه شدید و به حق دارند و قطعا قول میدهیم که از پایان اردیبهشت ماه فصل جدیدی از آسفالت‌ریزی در بناب شروع شود.

فرید پناهی با اشاره به وضعیت زیباسازی شهر بناب گفت : زیبا سازی درشهربناب به کندی پیش رفته و شور و نشاط اجتماعی به دلیل عدم زیباسازی شهری کم شده که شهرداری و شورا قطعاً برنامه‌های بسیار خوبی برای زیبا سازی در سطح بازار و اماکن عمومی شهر بناب دارند‌.

وی افزود: برنامه ای را پیش گرفتیم که به امید خدا به زودی هسته مرکزی شهر بناب را با نصب المانی برازنده شهر بناب زیبا کنیم و البته سایر اماکن مانند پل میدان معلم و سایر نقاط شهر زیبا سازی و نورپردازی های بسیار زیبا خواهند شد.

وی افزود: متاسفانه وضعیت بسیاری از پیاده رو های شهر مناسب نیست و باید طوری پیاده راه را ساماندهی کنیم که عابرین پیاده بتوانند با فراغ شاد در آنها تردد کنند و البته اجازه نخواهیم داد که اصناف بیش از دو سوم از پیاده‌رو را با اجناس خود تصرف کنند و این را ضایع شدن حقوق شهروندی می‌دانیم.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه پروژه های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری به زودی شروع خواهد شد، گفت: یکی از مهمترین پروژه ها که انجام آن قطعی است، بحث انتقال میدان تر و بار و خشکبار بناب از هسته مرکزی شهر بناب می باشد تا هم اصناف از وضعیت فعلی نجات پیدا کرده و اهالی اطراف این میدان از شر ترافیک وحشتناک نجات یابند.

کلیددار شهر بناب یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری را ساماندهی کردن میوه فروشان سیار از سطح شهر بناب عنوان کرد و گفت: قطعاً این افراد از شهروندان این شهر بوده و نباید روزی آنها به خطر بیفتد اما نباید اجازه بدهیم که عدم ساماندهی این خودروها باعث زشت شدن چهره شهر شوند و ترافیک شود و قطعاً چند نقطه از شهر را برای آنها و دستفروشان در سطح شهرستان تدارک خواهیم دید تا منبعد شاهد حضور میوه فروشان سیار در سطح شهر بناب نباشیم.

فرید پناهی از برنامه ریزی دقیق شهرداری بناب در راستای کاهش ترافیک شهری و هسته مرکزی شهر بناب خبر داد و گفت: مسیرگشایی در خیابان آب به خیابان امام و خیابان زرگران به خیابان باهنر و چندین پروژه دیگر به خصوص توسعه پارکینگ‌های عمومی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم به نحوی ترافیک هسته مرکزی شهر را کاهش بدهیم.

شهردار بناب با اشاره به وضعیت نامناسب حدفاصل میدان امام علی ع تا میدان امیرکبیر گفت: متاسفانه وضعیت کمربندی رسالت و بعثت به هیچ عنوان مناسب نیست و شهربناب را مانند شهر جنگ زده نشان می‌دهد و قطعاً می بایست این مسیر زیبا سازی و ساماندهی بسیار منظم می شود.

شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه توسعه و آبادانی شهر بناب نیاز به همکاری و وحدت همگانی دارد گفت: انتظار داریم اصناف و کسبه در کنار مردم با شهرداری همکاری بسیار مناسبی داشته باشند تا بتوانیم دست به دست یکدیگر شهر بناب را به شکلی که برازنده مردم غیور این شهر میباشد، آباد کنیم.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی