برگزاری رزمایش یلدای فاطمی در بناب
برگزاری رزمایش یلدای فاطمی در بناب
سرهنگ «اسفندیاری» گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب در قالب رزمایش یلدای فاطمی به کمک گروه‌های جهادی بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اقدام به توزیع ۱۹۰۰ بسته یلدایی به نیازمندان کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری  دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «اصغر اسفندیاری» فرمانده سپاه ناحیه بناب امروز (چهارشنبه) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از برگزاری رزمایش یلدای فاطمی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و شب یلدا بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب به کمک گروه‌های جهادی بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اقدام به توزیع ۱۹۰۰ بسته یلدایی به نیازمندان کرد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: یک بسته قند ۵ کیلویی، شکلات، چای و مقادیری اقلام یلدایی از محتویات این بسته‌هاست.

«اسفندیاری» با تقدیر از همراهی بسیجیان در اجرای این طرح، عنوان کرد: خانواده‌های حائز شرایط قبلاً از طریق پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده و این بسته‌ها به این عزیزان اهدا می‌شود.

وی محرومیت‌زدایی و یاری نیازمندان را از جمله اولویت‌های کاری سپاه و بسیج برشمرد و اظهار داشت: خیرین بزرگوار شهرستان و صاحبان صنایع که می‌خواهند در این راه خداپسندانه شریک باشند می‌توانند به بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب مراجعه کنند.

  • منبع خبر : دفاع پرس تبریز