برگزاری مانور حوادث غیر مترقبه در درمانگاه تامین اجتماعی بناب+ تصاویر
برگزاری مانور حوادث غیر مترقبه در درمانگاه تامین اجتماعی بناب+ تصاویر
صبح امروز مانور حوادث غير مترقبه در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی بناب با هدف بالا بردن میزان آمادگی در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این شهرستان برپا شد.

به گزارش صدای بناب،  دکتر ظهراب ستاره در خصوص برپایی این مانور در این درمانگاه شهرستان گفت: این مانور در راستای پدافند غیر عامل و بالا بردن آمادگی و توان مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی نظیر سیل، زلزله و غیره در محوطه حیاط درمانگاه تامین اجتماعی بناب برپا شده است.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب ستاره با بیان اینکه این مانور به همت مجموعه پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی بناب و هلال احمر برپا شده است، اظهار داشت: در این درمانگاه صحرایی اقداماتی مانند چک فشار خون، تست قند خون، ویزیت بیماران، توزیع دارو و غیره انجام می گیرد.

وی برگزاری چنین مانورهایی را برای بالا بردان سطح آمادگی جامعه پزشکی و درمانی در مقابله با حوادث را مهم دانست و گفت: در زمان وقوع حوادث فرصت اشتباه برای هیچ گروهی و یا شخصی وجود ندارد بنابراین این گونه مانورها و اقدامات تا به صورت عملی انجام نشود نقاط ضعف و قوت نیز مشخص نخواهند شد.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه در این مانور نکات مثبتی خوبی حاصل شد، تصریح کرد: در زلزله اخیر شهرستان خوی و چندین حادثه طبیعی دیگر در سطح استان دیدیم که مراکز درمانی تامین اجتماعی نتوانستند به خوبی خدمات رسانی کنند و ما این حوادث درس عبرت گرفته ایم.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی