بسیاری از مشکلات بناب ارثیه تصمیمات گذشته است/ مسیرگشایی و احداث پارکینگ تنها راه حل مشکل ترافیک بناب
بسیاری از مشکلات بناب ارثیه تصمیمات گذشته است/ مسیرگشایی و احداث پارکینگ تنها راه حل مشکل ترافیک بناب
فرماندار بناب با اشاره به مشکلات شهر بناب گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات امروز بناب نتیجه تصمیمات اشتباه گذشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها در جمع شوراهای شهر بناب و خوشه مهر و همچنین اعضای شورای روستاهای شهرستان ضمن عرض تبریک روز شوراها اظهار داشت: اعضای شوراها نمایندگان مردم بوده و می بایست تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شهر و روستاها انجام دهند.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه بخش بزرگ مشکلات شهر بناب از قبل برای حال به ارث رسیده است، گفت: اگر در گذشته هر کاری دقیقا طبق برنامه و اصول در زمان خودش انجام می‌شد امروز شاهد بسیاری از مشکلات شهر بناب نبودیم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش شوراها در آبادانی شهر و روستا گفت: مهمترین و اصلی ترین وظیفه شورا ها اجرای دقیق و صحیح مصوبات دولت می باشد و می بایست تلاش کنند اعتبارات و وظایفی که به عهده آنها گذاشته شده است در راستای پیشبرد اهداف مردم و نظام انجام شود.

فرماندار بناب با اشاره به معضل فعلی ترافیک شهر بناب اظهار داشت: متاسفانه برخی از ساخت و سازها، عدم مسیرگشایی ها و افزایش تعداد خودروها در شهر بناب باعث شده که امروز شهروندان بنابی با معضل سرسام‌آور ترافیک مواجه شوند.

وی افزود: برخی از ساخت و سازهای غیر مجاز باعث افزایش ترافیک شهر بناب شده‌اند که همین مجوزهای غیر اصولی باعث شده که امروز بیش از ۲ هزار پرونده ماده ۱۰۰ در شهرداری ثبت شده است که ۷۵ درصد آنها مربوط به سالیان گذشته می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اقدامات حمایتی دولت از شوراها و دهیاری و شهرداری ها گفت: در سال ۱۴۰۱ چیزی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهر بناب اختصاص داده شده و روستاها نیز نسبت به جمعیت از اعتبارات دولتی بهره مند شده اند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر از ۷۵ عضو شورای روستایی و ۱۴ عضو شورای شهر بناب و خوشه مهر گفت: روز گذشته شاهد بودیم که شورای روستای قلعه چپق به عنوان شورای برتر استان آذربایجان شرقی انتخاب شده است که نشان می‌دهد مردم به خوبی فرد مورد اعتماد خود را راهی شورای این روستا کرده اند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی